2012-10-23, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniMoog
Eftersom "MENA" och neger är favoritorden här på Flashback. Fast ni kanske tar illa upp om era tjejer har legat med en icke-blek person rent allmänt ?

Tar illa upp ?

Mitt ap har att lyda omedelbart, vilket ocskå sker. Använder henne som jag behagar. Mitt liv.
Varför skulle jag acceptera något annat ?
Citera
2012-10-23, 22:24
Medlem
Inga fläskfeta white trash miffon me skvätten på glasögonskalmen hängande inne ?
Citera
2023-11-24, 08:51
Medlem
Nej tack. Tjejer med ett sånt självskadebeteende går fetbort. Bara tanken på att hon besudlat sig själv på det sättet🤮🤮.
Citera
2023-11-24, 09:05
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenaj68
Nej tack. Tjejer med ett sånt självskadebeteende går fetbort. Bara tanken på att hon besudlat sig själv på det sättet🤮🤮.

Med tanke på bumpen av tråden så antar jag att det är viktigt för dig, men hur förvissar du dig då att din blivande kvinna inte har blivit påsatt av en afrikan tidigare då?
Citera
2023-11-24, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
Som rubriken lyder hade ni kunnat tänka er ett förhållande med tjej som har haft en neger till pojkvän?

Satt och diskutera det med några kompisar igår kväll och alla var överens att det inte finns på kartan. Sen brukar vita tjejer som dras till negrer vara lite speciella..

Skulle negern låta en tjej vara för hon har varit med dig? Jag tror inte det.
Citera
2023-11-24, 10:01
Medlem
Roidberts avatar
Kunde själv känna så tidigare när jag var yngre och hade andra åsikter. Idag har jag barn med en afrikansk tjej, så jag skulle inte ha några problem med att en framtida partner har haft sex med afrikanska män i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in