2012-10-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Movix
Det är inte alls en myt, har väl sett det flera gånger...haha. Däremot så är det en myt att det finns en mödomshinna. Du blandar ihop saker. Men alla tjejer som är oskuld blöder inte när de har sex första gånger, av olika skäl. Men de flesta gör det faktiskt.

Finns även operationer som tjejer kan göra för att det ska komma blod vid nästa sexomgång. Vanligt hos tjejer från MENA. Knulla runt (ofta med svenskar) sen operera sig och deras framtida man tror dom är oskulder.
Citera
2012-10-19, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Haha, någon har gått på bullshit-skolan ser jag.

Eftersom det verkar så otroligt att hon varit oskuld om hon är är så bra så är det mest sannolikt att hon inte var det. Occams rakblad hörru.

Själv går negerknullare långt bort.

Vet inte om det är så jätteosannolikt faktiskt. Men nu är det så att jag vet det p g a medicinska skäl. F ö så hade det inte gjort något om hon hade varit med någon innan, såvida det inte var en neger då eller en spänn-blatte. Men annars hade det inte varit hela världen om det var en mörk person - om han var schysst. Men spänn-blattar och negrer. Då skulle hon vara toast direkt om jag fick reda på det.

Och jag kan inte riktigt förklara varför som sagt. Jag tror äcklet kommer djupt inom en från ens biologi.
Citera
2012-10-19, 18:23
Medlem
Citat:
Vet inte om det är så jätteosannolikt faktiskt. Men nu är det så att jag vet det p g a medicinska skäl. F ö så hade det inte gjort något om hon hade varit med någon innan, såvida det inte var en neger då eller en spänn-blatte. Men annars hade det inte varit hela världen om det var en mörk person - om han var schysst. Men spänn-blattar och negrer. Då skulle hon vara toast direkt om jag fick reda på det.

Och jag kan inte riktigt förklara varför som sagt. Jag tror äcklet kommer djupt inom en från ens biologi.

Medicinska skäl? Alltså hade hon provat innan med någon annan.
Citera
2012-10-19, 18:25
Bannlyst
Citat:
Så fittan märker skillnad på fingrar, dildos och kuk?

Du är för fan helt pantad, du är säkert oskuld och mår bra av att ljuga på internet.

Varför är du så arg? Är du kvinna...? Om du stoppar in dildos innan du har sex, så lär det inte blöda nä... Är du lågintelligent? Vad är problemet?
Citera
2012-10-19, 18:35
Bannlyst
Citat:
Varför är du så arg? Är du kvinna...? Om du stoppar in dildos innan du har sex, så lär det inte blöda nä... Är du lågintelligent? Vad är problemet?

Lite uppspelt men av helt andra anlendingar. Är inte arg, ursäkta om du upplevde mig så. Är man (pojke?).

Om hon är 20+ så lär hon ha experimenterat lite menar jag, vore konstigt annars.
Citera
2012-10-19, 18:41
Bannlyst
Citat:
Lite uppspelt men av helt andra anlendingar. Är inte arg, ursäkta om du upplevde mig så. Är man (pojke?).

Om hon är 20+ så lär hon ha experimenterat lite menar jag, vore konstigt annars.

Det är iofs lite olika hur tjejer experimenterar...alla använder inte dildos eller motsvarande. Det som tjejer har visat och berättat för mig tyder på en stor variation. Killar är lite simplare.... Mösse på, mössa av...
Citera
2012-10-19, 19:03
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Men spänn-blattar och negrer. Då skulle hon vara toast direkt om jag fick reda på det. Och jag kan inte riktigt förklara varför som sagt. Jag tror äcklet kommer djupt inom en från ens biologi.
För att göra lättare för dig kan jag svara. Du, och andra, vill inte höra henne säga "Det var ok sex med dig, men du har ju inte någon negerkuk precis. Jag kommer ihåg när jag knulla med Bishop..." sedan säger hon hur stor min kuk är och hur skönt sexet var. Varför vill ni inte ha tjej som knullat någon som mig? Därför att en liten negerkuk är alltid större än din.
Citera
2012-10-19, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
För att göra lättare för dig kan jag svara. Du, och andra, vill inte höra henne säga "Det var ok sex med dig, men du har ju inte någon negerkuk precis. Jag kommer ihåg när jag knulla med Bishop..." sedan säger hon hur stor min kuk är och hur skönt sexet var. Varför vill ni inte ha tjej som knullat någon som mig? Därför att en liten negerkuk är alltid större än din.

Snacka om att du har peniskomplex men bara för att du har det så har inte alla andra det. Svarta har inte alla stora kukar det är än rätt stor myt.
Med tanke på det du skriver så är du nog en småkukad kille som gråter över att du inte fick varken stor kuk eller hög intelligens.
Citera
2012-10-19, 19:39
Medlem
Nej ingen neger. Det är det lägsta av det lästa ingen MENA blatte heller.
Citera
2012-10-23, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
Som rubriken lyder hade ni kunnat tänka er ett förhållande med tjej som har haft en neger till pojkvän?

Satt och diskutera det med några kompisar igår kväll och alla var överens att det inte finns på kartan. Sen brukar vita tjejer som dras till negrer vara lite speciella..

Mitt släg till dam har vart det, kom fram efter ett par år. Därefter behandlas hon som ett sådant.
Citera
2012-10-23, 19:11
Medlem
Inga feta anarchoanarkisrbrudar inne ? Trisst. Känner för att dissa lite då man nästan alltid är så pk att man spricker.
Citera
2012-10-23, 19:32
Bannlyst
Eftersom "MENA" och neger är favoritorden här på Flashback. Fast ni kanske tar illa upp om era tjejer har legat med en icke-blek person rent allmänt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in