2011-05-14, 12:24
Medlem
tankers avatar
Som rubriken lyder hade ni kunnat tänka er ett förhållande med tjej som har haft en neger till pojkvän?

Satt och diskutera det med några kompisar igår kväll och alla var överens att det inte finns på kartan. Sen brukar vita tjejer som dras till negrer vara lite speciella..
Citera
2011-05-14, 12:27
Medlem
Har hon pappakomplex?
Såna tjejer ska man hålla sig så långt borta man kan ifrån. Oftast är det sådana tjejer som också har haft det ihop med negrer och dylikt.
Citera
2011-05-14, 12:27
Medlem
måste tyvär säga nej.
finns inte på min karta heller.
Citera
2011-05-14, 12:28
Medlem
Gorillabass avatar
Svar: Nej, det skulle jag inte kunna tänka mig!
Citera
Medlem
Itons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
Som rubriken lyder hade ni kunnat tänka er ett förhållande med tjej som har haft en neger till pojkvän?

Satt och diskutera det med några kompisar igår kväll och alla var överens att det inte finns på kartan. Sen brukar vita tjejer som dras till negrer vara lite speciella..

Du känner inte att känslan mellan dig o den potentiella tjejen borde vara i fokus?
Citera
Medlem
Core.s avatar
Vad skulle det spela för roll? Om du blir förälskad i en tjej, och sedan får reda på att hon vart med en neger, skiter du i henne då?
Citera
2011-05-14, 12:29
Medlem
borderlinegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solis-
måste tyvär säga nej.
finns inte på min karta heller.

får jag fråga varför?
Citera
2011-05-14, 12:31
Medlem
Exaktes avatar
Nej, men det har inget att göra med att hon är "smutsig" eller liknande. Problemet är att tjejen troligtvis är defekt i huvudet om hon väljer att umgås med en neger, och bör därför undvikas.
Citera
2011-05-14, 12:31
Medlem
RAAxels avatar
Vafan spelar det för roll?

Förutom att hon antagligen är väldigt slapp in the pu-tang OH SNAP
Citera
2011-05-14, 12:32
Medlem
pottsorks avatar
Men vem fan orkar bry sig om sin dates tidigare förhållanden? Så länge hon/han är testad för sjukdomar så kan det väl kvitta?
Citera
2011-05-14, 12:32
Medlem
tankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Vad skulle det spela för roll? Om du blir förälskad i en tjej, och sedan får reda på att hon vart med en neger, skiter du i henne då?
Ja tycker det är ganska lätt att se om en tjej gillar negrer speciellt om de har ett förhållande med dom. De brukar ha en speciell klädstil och beteende lite svårt att förklara om man inte har sett det.

Men har du sett kickers tjejer så känner igen det.

Ja det hade ja om nu det skulle gå så långt att vi funderade på att bli tillsammans.
Citera
2011-05-14, 12:35
Medlem
Nathersans avatar
Varför skulle det vara något fel på det? Är det för att ni allmänt hatar svarta människor så är det något fel på er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in