2020-04-09, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Ja, det har jag uppfattat. Att ett av hennes barn var kriminell och död men visste inte att det skedde så pass nära i tiden.
Vidare så har jag uppgift om att Eila gärna klädde sig i manskläder.
Tack för svar.

Min vän träffade henne 91. Jag tror att hon var en narkoman.
Varför klädde hon i herrkläder?
Senast redigerad av Kriza 2020-04-09 kl. 03:08.
Citera
2020-04-09, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriza
Min vän träffade henne 91. Jag tror att hon var en narkoman.
Varför klädde hon i herrkläder?

Bad min finska väninna kolla finska nyheter och hon sa det. Finns inte mycket om henne på svenska.
Citera
2020-04-09, 10:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Finns det bilder på det finska fnasket?
Citera
2020-04-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Finns det bilder på det finska fnasket?

Google namnet Eila Kaarina Huuki
Citera
2020-04-09, 17:49
Medlem
Citat:
Bad min finska väninna kolla finska nyheter och hon sa det. Finns inte mycket om henne på svenska.

Hennes son dödades av en man som han misshandlade sexuellt sedan10 års. Kroppen hittades inte på en månad. Mördaren fick mer än 9 år i fängelse. Inga rapporter Eila åkte till Finland för att begrava sin förstfödda.
Senast redigerad av Kriza 2020-04-09 kl. 17:54.
Citera
2020-04-09, 19:32
Medlem
Citat:
Hennes son dödades av en man som han misshandlade sexuellt sedan10 års. Kroppen hittades inte på en månad. Mördaren fick mer än 9 år i fängelse. Inga rapporter Eila åkte till Finland för att begrava sin förstfödda.

Kan du utveckla och ge lite mer info angående sonens död?
Citera
2020-04-10, 04:05
Medlem
Citat:
Kan du utveckla och ge lite mer info angående sonens död?

"KV" blev strypt hemma på 1-1-2019. Mördaren berättade för domstolen när han var 10 och KV var 26 de inledde en sexuell relation som fortsatte fram till 2019. Även när de satt i fängelse tillsammans KV ville ha sex. Offret försökte väcka åtal mot KV när han var yngre, men familjen var rädd för Mattila's. Eila's riktig namn är Eila Kaarina Mattila. Huuki var hennes gifta namn.

1995, anklagedes KV för att ha injicerat amfetamin i offret som var 12 år. Mattila's pressade familj. KV var också en gangster. Offeret sa att motivet var hämnd. Han hade också slits KV's hals.

Eila berättade för KV att hon blev sexuellt attackerad i fängelse (Hämeenlinna). KV upprepade den här historien till vän som också berättade för mig länge att KV var en pedofil. En pojke i Norge klagade till polisen för KV men flydde till Sverige.

Det var en öppen hemlighet i det finska samhället att både Eila och KV var mördare för underjorden.
Can you undertsand this?
Senast redigerad av Kriza 2020-04-10 kl. 04:37.
Citera
2020-04-10, 04:17
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Hon hade sex barn. Jag tror inte att hon tog upp några av sina barn. Hon lämnade sin första född i Finland innan hon flyttade till Sverige. Sedan fick hon tvillingar i Sverige, men placerade dem i fostervård. Hon had en dotter med en gift man och sedan en annan tvillingar, alla födda i Finland. Dotter och förstafödder upp av familj, de andra placerades i fosterhem. Hennes förstfödda mördades i Helsingfors 2019. Han var en mördare för underjorden precis som sin kära gamla mor.

Låter som en "skröna" att hon hade sex med barn. Var det verkligen så illa med henne?

-Edit, såg nu att jag läste fel.
Senast redigerad av kraftfoder 2020-04-10 kl. 04:19.
Citera
2020-04-10, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Låter som en "skröna" att hon hade sex med barn. Var det verkligen så illa med henne?

-Edit, såg nu att jag läste fel.

svenska inte mitt modersmål.

Eila had 6 children. She had 2 sets of twins. Post says: She had six (6) children. I don't think she raised any of them. She left her firstborn in Finland before moving to Sweden in the mid -60s. Then she had twins in Sweden in 1969 or 1970, but placed them in foster care. She had a daughter with a married man in 1976, then she later had twins in 1980 in Finland..... Sorry for all the confusion.
Senast redigerad av Kriza 2020-04-10 kl. 04:36.
Citera
2020-04-10, 04:27
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
svenska inte mitt modersmål.

Eila had 6 children. She had 2 sets of twins.

Ja, jag inser att jag läste och skrev fel. Sorry för det.
Citera
2020-04-10, 08:27
Medlem
Citat:
"KV" blev strypt hemma på 1-1-2019. Mördaren berättade för domstolen när han var 10 och KV var 26 de inledde en sexuell relation som fortsatte fram till 2019. Även när de satt i fängelse tillsammans KV ville ha sex. Offret försökte väcka åtal mot KV när han var yngre, men familjen var rädd för Mattila's. Eila's riktig namn är Eila Kaarina Mattila. Huuki var hennes gifta namn.

1995, anklagedes KV för att ha injicerat amfetamin i offret som var 12 år. Mattila's pressade familj. KV var också en gangster. Offeret sa att motivet var hämnd. Han hade också slits KV's hals.

Eila berättade för KV att hon blev sexuellt attackerad i fängelse (Hämeenlinna). KV upprepade den här historien till vän som också berättade för mig länge att KV var en pedofil. En pojke i Norge klagade till polisen för KV men flydde till Sverige.

Det var en öppen hemlighet i det finska samhället att både Eila och KV var mördare för underjorden.
Can you undertsand this?

Ok, jag fick läsa ett par gånger men nu tror jag att jag förstår. Tack.
Våld och sex verkar vara ett livsmönster för både mor och son. Droger verkar vara en ytterligare ingrediens.
Citera
2020-04-11, 19:43
Medlem
Finns det foto om Sirkka? Jag har inte lyckats hitta någon.

Is there any photos of Sirkka. I have not been able to find any.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in