• 1
  • 2
2011-05-13, 15:36
Medlem
ringrostigs avatar
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13021501.ab

Hur kommer folk reagera på detta? vilken förnedring mot motståndarna att sätta in Sir Alex i sista matchen mot Blackpool

Gör han detta kommer han bli mer hostorisk än vad han redan är !

Hur kommer ni själva reagera om han byts in ?
Citera
2011-05-13, 15:39
Medlem
Villons avatar
Det är klart att han inte kommer att spela, kom in i matchen. Dessutom så är det väl inte tillåtet.
Citera
2011-05-13, 15:41
Medlem
ringrostigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Det är klart att han inte kommer att spela, kom in i matchen. Dessutom så är det väl inte tillåtet.

Spelande tränare är väll visst tillåtet? Bara att jag aldrig sett det själv
Citera
2011-05-13, 15:45
Medlem
Nanings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ringrostig
Spelande tränare är väll visst tillåtet? Bara att jag aldrig sett det själv

Är Ferguson registrerad för klubben som spelare? Nej...

Han måste helt enkelt först se till att bli spelklar. Med tanke på att han själv inte spelat sedan 74 bör det dock inte ta mer än en dag. Borde rimligtvis bara vara ett papper till förbundet.

Tror dock inte att han spelar.
Citera
2011-05-13, 15:48
Medlem
ringrostigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naning
Är Ferguson registrerad för klubben som spelare? Nej...

Han måste helt enkelt först se till att bli spelklar. Med tanke på att han själv inte spelat sedan 74 bör det dock inte ta mer än en dag. Borde rimligtvis bara vara ett papper till förbundet.

Tror dock inte att han spelar.

Dock tror jag han blir insatt i 88 minuten eller något. Han lär ju knappast orka springa 90 minuter, men det vore ändå rätt så häftigt att se att han blir insatt. Det är inte omöjligt att det händer
Citera
2011-05-13, 15:50
Bannlyst
Får väl hoppas att han gör ett inhopp i 89:e minuten i alla fall. Vore asroligt att se Ferguson iklädd en extremt åtsittande matchtröja som inte döljer nåt!
Citera
2011-05-13, 15:50
Medlem
citams avatar
Spela själv lär han ju inte göra Sir Alex. Ett reservbetonat lag känns som det mest troliga. Hade varit kul ifall de lottat positioner, tänk er VDS som spelfördelare på mittfältet eller Scholes som stenhård mittback. Det hade varit kul o se.
Citera
2011-05-13, 15:58
Medlem
ringrostigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citam
Spela själv lär han ju inte göra Sir Alex. Ett reservbetonat lag känns som det mest troliga. Hade varit kul ifall de lottat positioner, tänk er VDS som spelfördelare på mittfältet eller Scholes som stenhård mittback. Det hade varit kul o se.

Och chicharito i mål
Citera
2011-05-13, 16:12
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ringrostig
Dock tror jag han blir insatt i 88 minuten eller något. Han lär ju knappast orka springa 90 minuter, men det vore ändå rätt så häftigt att se att han blir insatt. Det är inte omöjligt att det händer

Helt säker?
Citera
2011-05-13, 16:21
Medlem
ringrostigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Helt säker?
Eller det beror ju på jag vet ju inte hur mycket han har löpt, Men skulle knappast tro han hade orkat med en tempoväxlande match i 90 minuter du får tänka på hans ålder också
Citera
2011-05-13, 16:23
Medlem
slemzzs avatar
I helhet så anser jag att det kan vara viktigt för Man-U att vila Rooney till CL finalen istället och inte riskera några onödiga skador. Men visst hade det varit något extra om Ferguson hade hoppat in och sprungit i några minuter
Citera
2011-05-13, 17:27
Medlem
mishimas avatar
Det vore väldigt respektlöst eftersom matchen kan betyda rätt mycket för bottenstriden. Vad skulle Wolves, Wigan och de andra lagen i botten säga?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in