fick en helt ny Sony Ericsson x8, i onsdags. men har problem med bsttetiers längd, efter drygt fyra timmar finns bara halva batteriet kvar. har ändrat en massa inställningar men inget verkar hjälpa. någon som vet vad jag kan/ska/bör göra?
Har du bra täckning? med bra menar jag förstås 5 punkter/pluppar.. Nya smartphones och mobiler överhuvudtaget har tendens att kontinuerligt söka efter 'bäst' nät.. Det är mitt prob iaf.. Prova att ha luren nånstans med bra nät..
Senast redigerad av akabobo1977 2011-05-13 kl. 13:08.
Har du bra täckning? med bra menar jag förstås 5 punkter/pluppar.. Nya smartphones och mobiler överhuvudtaget har tendens att kontinuerligt söka efter 'bäst' nät.. Det är mitt prob iaf.. Prova att ha luren nånstans med bra nät..
Testa att uppdatera den via SEUS, ibland kan det dras mycket batteri om mjukvaran buggar. Har du på 3G, Wi-Fi sökning, bluetooth och mycket displayljus vilket drar en del batteri?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!