• 3
  • 4
2011-05-13, 12:44
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakiri
detä r inte ett litet problem det där.

Det var just det där som förstörde mitt förra förhållande, sånt bullshit skit.
Nej självklart är det inte de små lögnerna som är problemet. Det är faktumet att han inte ljuger bättre som orsakar problem.
Citera
2011-05-13, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beauty01
Hahaha nej nej. Inget kontrollbehov. Jag vet att han aldrig skulle vara otrogen.
Det är inte småsaker han ljuger om. Han snodde pengar på sitt arbete och sa att han lånade???
Han tappade 4000 ute och sa att han blev rånad på ica? Är det småsaker tycker du? Eller?

VA???
Det är ju fan INTE ok tyder ju på helt andra saker än att han bara är en lögnare, jag skulle inte satsa på denna kille och i synnerhet INTE gifta mig med honom.

Mitt ex världens snällaste kille, jättebra snäll fin familj, men han ljög om småsaker och stora saker, stal pengar, ljög om sin ålder för ragga småtjejer osv. Han var även otrogen, men det jag hatar honom för och mest mår illa av (mådde) det va lögnerna,en lögn blir till två, sen blir det en vana
som inte bryts i första taget.

Jag skulle passa mig MYCKET NOGA för denna kille som spelar på en gitarr (dig)han vet han alltid kommer få behålla vad han än gör.

Går han verkligen TILL psykologen? Ni ska även gå på parterapi och inte utesluta något, det måste ventileras snarast. Vad du än gör skaffa INTE barn med denna kille fören han är frisk från sitt beteende och att han ber på sina bara knän är oxå en lögn.
Citera
2011-05-13, 21:30
Medlem
Gibbledygooks avatar
Det är ju en riktig mytoman till pojkvän du har.Borde vara omöjligt att hysa kärlekskänslor för en sådan.
Citera
2011-05-19, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Nej självklart är det inte de små lögnerna som är problemet. Det är faktumet att han inte ljuger bättre som orsakar problem.

läs vad du skrev, "faktumet att han inte ljuger bättre som orsakar problem"

Det som orsakar problem är ju att han ljuger om de småsakerna han inte behöver ljuga om. finns INGET man ska behöva ljuga om till sin partner, finns inte ens på världskartan.

Prata med honom! för det där kommer att förstöra erat förhållande tillslut. lovar dig :/
Citera
2011-05-19, 13:55
Medlem
flaggantopps avatar
Vi killar ljuger för att vi e rädda för konflikter med flickvännen
Citera
2011-05-20, 13:39
Medlem
nikkiiisixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
Vi killar ljuger för att vi e rädda för konflikter med flickvännen

Det blir alltså inga konflikter när det tillslut kommer fram att ni ljugit då?
Citera
2011-05-23, 22:09
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikkiiisix
Det blir alltså inga konflikter när det tillslut kommer fram att ni ljugit då?

eftersom man nekar till lögn så e de ingen som kommer på en,
Citera
2011-05-23, 22:11
Medlem
Palladigs avatar
Du får göra som med en hund. Ljuger han så får du straffa honom, talar han sanning får du belöna honom.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in