Citat:

Ursprungligen postat av beauty01

Hahaha nej nej. Inget kontrollbehov. Jag vet att han aldrig skulle vara otrogen. 
Det är inte småsaker han ljuger om. Han snodde pengar på sitt arbete och sa att han lånade??? 
Han tappade 4000 ute och sa att han blev rånad på ica? Är det småsaker tycker du? Eller?

VA???
Det  är ju fan INTE ok tyder ju på helt andra saker än att han bara är en lögnare, jag skulle inte satsa på denna kille och i synnerhet INTE gifta mig med honom.
Mitt ex världens snällaste kille, jättebra snäll fin familj, men han ljög om småsaker och stora saker, stal pengar, ljög om sin ålder för ragga småtjejer osv.  Han var även otrogen, men det jag hatar honom för och mest mår illa av (mådde) det va lögnerna,en lögn blir till två, sen blir det en vana
som inte bryts i första taget.
Jag skulle passa mig MYCKET NOGA för denna kille som spelar på en gitarr (dig)han vet han alltid kommer få behålla vad han än gör.
Går han verkligen TILL psykologen? Ni ska även gå på parterapi och inte utesluta något, det måste ventileras snarast. Vad du än gör skaffa INTE barn med denna kille fören han är frisk från sitt beteende och att han ber på sina bara knän är oxå en lögn.