2011-05-13, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvad3n
Skulle väl knappast kalla det för kontrollbehov? En relation bygger ju på tillit så det blir ju jobbigt om han ljuger om småsaker hela tiden.

Men va med honom och stötta honom genom tiden han går till psykologen.
jag märker på hennes sätt skriva, hon är osäker på sig själv, och misstänker honom alltid för ljuga (även när han inte gör det), hon anser sig själv vara guds bästa barn som aldrig ljuger, och "han haft det svårt"kommentarer trycker ner honom, hon tycker hon är "jag hjälper honom, jag är den utsände"
Citera
2011-05-13, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles
jag märker på hennes sätt skriva, hon är osäker på sig själv, och misstänker honom alltid för ljuga (även när han inte gör det), hon anser sig själv vara guds bästa barn som aldrig ljuger, och "han haft det svårt"kommentarer trycker ner honom, hon tycker hon är "jag hjälper honom, jag är den utsände"

NU får du väl fan ge dig! Jag trycker inte ner honom utan håller ut mina armar när han är på väg att ramla.
Trodde att flashback bestod utav smarta människor men nej...
Citera
2011-05-13, 01:48
Medlem
nikkiiisixs avatar
Att skriva "han har det svårt" bevisar bara att TS är införstådd med sin pojkväns mående och är empatisk.
Citera
2011-05-13, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beauty01
Det är inte småsaker han ljuger om. Han snodde pengar på sitt arbete och sa att han lånade???
Han tappade 4000 ute och sa att han blev rånad på ica? Är det småsaker tycker du? Eller?

Om jag hade *tappat* 4000:- ute så skulle jag nog också ljuga om det. Jag skulle nog inte dra till med något så sensationellt som att jag blev rånad på ICA, men jag skulle nog ha sagt att jag blev bestulen på min plånbok.

Citat:
Jag vet att han aldrig skulle vara otrogen.

Nu är du väldigt naiv.
Citera
2011-05-13, 01:49
Medlem
Motherlands avatar
Citat:
Hahaha nej nej. Inget kontrollbehov. Jag vet att han aldrig skulle vara otrogen.
Det är inte småsaker han ljuger om. Han snodde pengar på sitt arbete och sa att han lånade???
Han tappade 4000 ute och sa att han blev rånad på ica? Är det småsaker tycker du? Eller?

Tappade 4000? Känns mer som att han gick till en prostituerad.
Citera
2011-05-13, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kada
Om jag hade *tappat* 4000:- ute så skulle jag nog också ljuga om det. Jag skulle nog inte dra till med något så sensationellt som att jag blev rånad på ICA, men jag skulle nog ha sagt att jag blev bestulen på min plånbok.

Nu är du väldigt naiv.

Ja, precis man skulle nog ljuga om det. Men att dra till en historia om polis och ica och hela rubbet är lite för mycket.
Klart att han ljuger för att han tror att jag ska bli förbannad. Äh, vet inte. Blev förvirrad nu....
Citera
2011-05-13, 01:51
Medlem
Mullvad3ns avatar
Citat:

antar du inte väl mycket från den lilla texten nu? det verkar ju som om han själv märker att han har ett problem med att han ljuger?
Sen verkar det ju verkligen inte vara småsaker han ljuger om.
Citera
2011-05-13, 01:53
Bannlyst
Citat:
NU får du väl fan ge dig! Jag trycker inte ner honom utan håller ut mina armar när han är på väg att ramla.

smarta människor? för att du inte får höra vad du "vill" höra så vänder du taggarna utåt, det är så du gör mot honom oxå? Tycker det du skriver att han går till psykolog e bra om han är konflikträdd, och det e väl för fan självklart han nu inte e stolt och säger "ja jag snodde, vad e problemet?"
sluta då säga "han haft det svårt?" du är hans flickvän inte hans mamma! skärpning och låt det ta sin tid!
Citera
2011-05-13, 01:54
Medlem
Citat:
Klart att han ljuger för att han tror att jag ska bli förbannad. Äh, vet inte. Blev förvirrad nu....

Har du någon gång blivit förbannad på honom när han har berättat en ärlig sak för dig?
Citera
2011-05-13, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kada
Har du någon gång blivit förbannad på honom när han har berättat en ärlig sak för dig?

Nja det har jag väl. Men jag har släppt det lika snabbt.
Citera
2011-05-13, 02:04
Bannlyst
Citat:
offtopic, men på på mina svar så tycker du jag framstår som en person under medelintelligens?
du påminner om min chef, så fort man inte stýcker henne medhårs så blir hon sne...men om man varit borta 3 dagar pga fylla och inte hört av sig och drar lite "snyfthistorier" och säger att hon har fin tröjja eller något kommer hon av sig direkt...du vill han ska gå ner på sina bara knän...du njuter av det
ont: för att återgå till ämnet
din pojkvän har uppenbarliga problem att skilja på vad som är mitt och ditt, att ha ett "psykolog, jag ska hjälpa dig"-förhållande är inte sunt. du ska uppmuntra honom att söka hjälp, men du ska inte vara den "som håller sina armar när han faller", då är det bättre du söker till psykologutbildning om det är det du vill pyssla med, detta ska ske proffesionellt och inte i ett förhållande som varat ett år, och du kräver även ni ska gifta er efter ett år...hmmm....behöver nog inte nämna mer om den saken
Senast redigerad av johnfowles 2011-05-13 kl. 02:08.
Citera
2011-05-13, 02:05
Medlem
nikkiiisixs avatar
Citat:
offtopic, men på på mina svar så tycker du jag framstår som en person under medelintelligens?
du påminner om min chef, så fort man inte stýcker henne medhårs så blir hon sne...men om man varit borta 3 dagar pga fylla och inte hört av sig och drar lite "snyfthistorier" och säger att hon har fin tröjja eller något kommer hon av sig direkt...du vill han ska gå ner på sina bara knän...du njuter av det

Ditt offer. Du är underbegåvad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in