Citat:
Ursprungligen postat av beauty01
NU får du väl fan ge dig! Jag trycker inte ner honom utan håller ut mina armar när han är på väg att ramla.
Trodde att flashback bestod utav smarta människor men nej...
offtopic, men på på mina svar så tycker du jag framstår som en person under medelintelligens?
du påminner om min chef, så fort man inte stýcker henne medhårs så blir hon sne...men om man varit borta 3 dagar pga fylla och inte hört av sig och drar lite "snyfthistorier" och säger att hon har fin tröjja eller något kommer hon av sig direkt...du vill han ska gå ner på sina bara knän...du njuter av det
ont: för att återgå till ämnet
din pojkvän har uppenbarliga problem att skilja på vad som är mitt och ditt, att ha ett "psykolog, jag ska hjälpa dig"-förhållande är inte sunt. du ska uppmuntra honom att söka hjälp, men du ska inte vara den "som håller sina armar när han faller", då är det bättre du söker till psykologutbildning om det är det du vill pyssla med, detta ska ske proffesionellt och inte i ett förhållande som varat ett år, och du kräver även ni ska gifta er efter ett år...hmmm....behöver nog inte nämna mer om den saken