2011-05-12, 22:19
Medlem
Three-Gringoss avatar
Efter att jag gjort en säkerhetskopia på en hd och sparat den kopian på en extern hd så går inte mappen att ta bort. Den är inte speciellt stor den är bara irriterande att ha där. Det går inte att ta bort den för att filnamnet är för långt, men det går inte att byta namn på filen heller.

Hur gör jag för att ta bort mappen?
Citera
2011-05-12, 23:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three-Gringos
Efter att jag gjort en säkerhetskopia på en hd och sparat den kopian på en extern hd så går inte mappen att ta bort. Den är inte speciellt stor den är bara irriterande att ha där. Det går inte att ta bort den för att filnamnet är för långt, men det går inte att byta namn på filen heller.

Hur gör jag för att ta bort mappen?

Skaffa programmet Unlocker, tar bort allt
Citera
2011-05-13, 00:07
Medlem
flashback1991s avatar
det kan inte vara så att du laddar upp den här mappen? i ett torrent-program menar jag. För om du laddar upp så måste du ta bort den från listan i µtorrent eller vad du nu använder innan du kan ta bort mappen. Eller om det räcker att bara stoppa den. Är ju kanske inte så stor chans att det är anledningen men men.
Citera
2011-05-13, 01:06
Medlem
Three-Gringoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Skaffa programmet Unlocker, tar bort allt

Ja, det funkade. Jag har använt detta program förut men trodde inte att det skulle hjälpa i det här fallet eftersom jag VET att det inte finns något program på min dator som använder den mappen, mappen är en säkerhetskopia på en bekants systemdisk. Bortsett från att NOD32 gick bananas när jag försökte ladda ned programmet gick det bra.
Citera
2011-05-13, 02:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three-Gringos
Ja, det funkade. Jag har använt detta program förut men trodde inte att det skulle hjälpa i det här fallet eftersom jag VET att det inte finns något program på min dator som använder den mappen, mappen är en säkerhetskopia på en bekants systemdisk. Bortsett från att NOD32 gick bananas när jag försökte ladda ned programmet gick det bra.

Spelar ingen roll om filen du vill ta bort används av något program, Unlocker tar bort allt, iallafall för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in