Det är slutet av installationen om jag förstått det rätt? Och installationen lyckas inte slutföras?
Som sagt, du kan ju alltid testa att ladda ner och bränna ut på nytt. Själv har jag haft problem med installationsdisken, men att den inte velat boota som den ska, utan gett mig errors. Det som fungerade var att istället ladda ner Ubuntu Alternate och installera med den istället. Så vitt jag vet exakt samma version av Ubuntu, men med en avskalad installation utan livecd. http://www.ubuntu.com/download/ubunt...ative-download
Det händer att CD:n blir mongoloid ibland när man bränner den. Du brände väl på lägsta hastigheten (den blir CP ibland om man bränner på högre) och kollade checksum på ISO:n du laddade ned först och kollade sedan CD:ns integritet i rutan som kom upp innan du installerade (innan du väljer att installera ska det finnas ett alternativ som heter något i stil med "check disk integrity")?
Skit i 11.04. Du kommer bara att bli besviken.
Unity är ruskigt dåligt integrerat och krånglar med firefox mm..
Installera fedora eller något i stället.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!