2011-05-12, 20:18
Medlem
FredagsMyspyss avatar
Jag har problem med min dator. Problemen som har upstått är att från gång till gång så använder den fel resulotion. Såklart hänger den sig ibland helt och bluescreenar.

Giv mig hjälp snälla!
Citera
2011-05-12, 22:55
Medlem
FredagsMyspyss avatar
Någon snälla? :/
Citera
2011-05-12, 23:02
Medlem
Virus? För dåligt nätaggregat till grafikkortet? Dåligt grafikkort? Glappande grafikkort?
Förstår du väl att ingen svarar när du ger så lite information, det skulle ju för helvete kunna vara vad som helst.
Gör om, gör rätt.
Citera
2011-05-12, 23:32
Medlem
FredagsMyspyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilskit
Virus? För dåligt nätaggregat till grafikkortet? Dåligt grafikkort? Glappande grafikkort?
Förstår du väl att ingen svarar när du ger så lite information, det skulle ju för helvete kunna vara vad som helst.
Gör om, gör rätt.
Tack, lilskit.

Mod trasha denna tråd.
Citera
2011-05-13, 00:03
Medlem
flashback1991s avatar
hade ju självklart hjälpt med en mer ingående förklaring. Men vafan. Ska man anta att alla som vill ha hjälp kan allt om sitt problem. De kanske till och med borde kunna vad felet är.
Har du rätt drivrutiner installerade eller några alls? Gör en virussökning och annat som lillskit nämnde. hjälper det inte så kan du ju testa att installera om datorn.
Citera
2011-05-13, 00:16
Medlem
dannenykvist1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredagsMyspys
Jag har problem med min dator. Problemen som har upstått är att från gång till gång så använder den fel resulotion. Såklart hänger den sig ibland helt och bluescreenar.

Giv mig hjälp snälla!

som sagt, låter som ett drivrutinsproblem för mig, ^^ se till att fixxa , kolla också vilken skärm du har, sök på google efter specifiaktioner efter den och se max upplösningen och använd den... Då ska det funkar annars är moderkortet eller grafikkortet paj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in