Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-12, 13:10
  #1
Medlem
Hej kära medlemmar!

Här kommer ett ganska tungt första-inlägg

Jag är nu i full gång med min c-uppsats i internationell ekonomi och skulle innerligen uppskatta om ni vill ta er tid (ca fyra minuter) att svara på min enkät. Ämnet är e-handel och tanken är att studera hur olika underliggande faktorer påverkar konsumentlojaliteten mot just e-handel.

Varje svar är mycket värdefullt!

Tack så mycket


http://edu.surveygizmo.com/s3/540882/E-handel
Citera
2011-05-12, 13:15
  #2
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Jag ska medvetet svara precis emot vad jag tycker för att förstöra din data.
Citera
2011-05-12, 13:30
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik
Jag ska medvetet svara precis emot vad jag tycker för att förstöra din data.

Du blir fortfarande en respondent fast med en annan åsikt än den du verkligen står för. Med andra ord representerar du någon annan som inte får tillgång till enkäten.

Tack för svaret!
Citera
2011-05-12, 14:05
  #4
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Js0n
Du blir fortfarande en respondent fast med en annan åsikt än den du verkligen står för. Med andra ord representerar du någon annan som inte får tillgång till enkäten.

Tack för svaret!

Så du menar att någon som medvetet svarar annat avd denna tycker representerar någon annan som ej får möjlighet att svara? Jag skulle gärna vilja opponera på din uppsats för Ni hade blivit överkörda av en bulldozer..
Citera
2011-05-12, 15:02
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik
Så du menar att någon som medvetet svarar annat avd denna tycker representerar någon annan som ej får möjlighet att svara? Jag skulle gärna vilja opponera på din uppsats för Ni hade blivit överkörda av en bulldozer..

Det var med lite humor jag skrev det inlägget Mr. Men lustigt nog så är enkäten också tillgänglig på engelska, via globala plattformar, så vi har halva jordens befolkning som potentiella respondenter. Därav är chanserna enorma att dina svar representerar någon som inte har svarat, ja. MEN faktum är att du representerar dig själv, oavsett vad du svarat.

Det blir svårt att köra en bulldozer över två bulldozers..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback