2011-05-12, 12:40
Bannlyst
Ikea har flera reklamfilmer ute för deras sängar , men varför mardrömms tema på dom ?
Citera
2012-04-16, 19:44
Medlem
jag tror det är för dom inte kan sova och så kommer inte den snälla påskharen till dom när det är påsk med godis och deras mamma var inte snäll mot dom när dom var små och dom fick inte kolla på tecknat för det var syndigt synd tycker jag för jag älskar tecknat men bara dom gamla barnprogrammen barnprogrammen idag är hemska och har för mycket våld å vad jag saknar när man kom hem från skolan satte sej ned och titta på powerpuffpinglorna eller dexters loboratorium eller snurre sprätt snurre sprätt är min idol för han är snäll gullig och en glad liten kanin jag måste gå till doktorn för jag förstår inte vad man gör på forum doktor laban hej kom och hjälp mej det jag har forumsjukan jag hoppas internet bannlyser mej från alla forum eller att mina föräldrar ger mej dataförbud för jag vet inte vad man gör på forum för jag är för ung enligt mej själv utseendet är jag läskig ålder törs jag inte säga hur gammal jag är jag är för ung för det och mitt lynne är aj aj aj aj aj godnatt kalle anka planka tanka kvack kvack kvaaaaack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in