2011-05-12, 12:10
Medlem
Vem är denna tomte som precis fått sin 100:de polisanmälan? varför ger han inte upp och är det någon som vet vem som har flest polisanmälningar på sig i landet?

http://www.folkbladet.se/nyheter/nor...icleid=5636519

Citera
2011-05-12, 12:20
Medlem
parkmattans avatar
Att dessa personer fortfarande går fritt förstår jag inte, borde sättas i tvångsarbete på något fängelse.
Citera
2011-05-12, 12:24
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkmattan
Att dessa personer fortfarande går fritt förstår jag inte, borde sättas i tvångsarbete på något fängelse.

De går naturligtvis fria för Sveriges rättsväsende är lika förslappat som anus på en 50-årig porrskådis.
Citera
2011-05-12, 12:36
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
De går naturligtvis fria för Sveriges rättsväsende är lika förslappat som anus på en 50-årig porrskådis.

Självklart. Det ska givetvis daltas med de som är uppenbart värdelösa. Denna "tron på människan/alla kan bättras" är något man borde slänga i sopnedkastet.
Citera
2011-05-12, 12:36
Medlem
stenk4sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri

Humoristiskt, sorgligt och sant.

Haha, fy fan va tragiskt. Jävla Sverige helvete.
Citera
2011-05-12, 12:43
Medlem
Kipps avatar
Var börjar man med en sån här människa? Hur får man dem att ändra på sig. Tvivlar starkt på att fängelse eller dryga böter fungerar i detta fallet då det verkar så tvångsmässigt att fortsätta begå brott.
Citera
2011-05-12, 12:45
Bannlyst
Det är konstigt att dom inte har höjt ögonbrynet tidigare, jag menar 50 är ju en jävla massa.
Citera
2011-05-12, 13:19
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Nog för att jag tycker att han borde ha burats in redan för länge sedan, men är det bara jag som tycker att han förtjänar något slags gratulationskort?
Citera
2011-05-12, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
...förtjänar något slags gratulationskort?

Kanske en kandidat till flashbacks årliga julkorts satsning.
Citera
2011-05-12, 14:23
Medlem
parkmattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kipp
Var börjar man med en sån här människa? Hur får man dem att ändra på sig. Tvivlar starkt på att fängelse eller dryga böter fungerar i detta fallet då det verkar så tvångsmässigt att fortsätta begå brott.
Finns inte mycket att göra med personer, möjligtvis att personer "ångrar sig" på sin dödsbädd men kommer inte närmare en förändring. Tror inte fängelse hjälper över huvud taget då han antagligen suttit inne flera gånger tidigare, men om möjligheten fanns till fängelse+tvångsarbete för att betala av de skadestånd och böter personer har dragit på sig hade det varit ett bra alternativ. De böter han får nu kommer antagligen bara på hans kronofogden skuld som aldrig kommer betalas av.
Citera
2011-05-12, 22:49
Medlem
Men varför ger han inte upp efter 50 anmälningar måste man fatta "att det inte riktigt är min grej".

aja, tragiskt i alla fall.
Senast redigerad av getz 2011-05-12 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in