• 1
  • 2
2011-05-12, 09:01
Medlem
Recaps avatar
Hej tänkte köpa glidmedel på apoteket och undrar ifall de har flera olika och isåfall vilken man ska välja?

Det ska användas för vaginalt samlag om det spelar någon roll...

Har aldrig varit med om att jag behövt använda glidmedel med någon förut men nuvarande tjejen är extremt tight och blir inte tillräckligt våt för att det ska gå (hon påstår att hon aldrig blir jättevåt).

Har absolut ingen 30 cm FB dase, utan den är ca 17 cm och "normaltjock".

Fast man ska väl vara glad att hon är tight!
Citera
2011-05-12, 09:12
Medlem
-th-s avatar
Ska ni använda kondom så ska det vara vattenbaserat. Annars kan kondomen gå sönder.
Ni behöver inte ha med smak eftersom ni endast ska köra vaginalt, annars är smak lite kul vid oralsex.
Citera
2011-05-12, 09:22
Medlem
Sgt_Stingers avatar
Det går utmärkt med silikonbaserat till kondom också, men silikonbaserat är svårare att tvätta bort när man är klar .
Det man däremot ska undvika är all form av oljebaserat när man ska använda kondom, detta gäller även vaselin o dyl, då oljan bryter ner latexen i kondomen.
Citera
2011-05-12, 09:26
Medlem
cissies avatar
Köp inte deras röda "Play" (tror jag den heter), den som har en upphettande effekt, för då känns det som om någon håller på att tända en majbrasa där nere. Köp en blå tub som heter Klick istället, den funkar bra.
Citera
2011-05-12, 09:30
Medlem
Recaps avatar
Använder inte kondom, så klick ska ja köpa då eller?
Citera
2011-05-12, 10:04
Medlem
MrPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recap
Använder inte kondom, så klick ska ja köpa då eller?

Ja!
Citera
2011-05-12, 10:21
Medlem
HappyHarrys avatar
Dom har nån med en blandning av vattenbaserat och silikon. Funkar fint. Kommer inte på vad den heter. Men det är väl bara att fråga annars. Det kan ha varit på medstop och inte på apoteket. Kan aldrig hålla isär dom.

Själv tycker jag klick har tendens att torka ut när vattnet avdunstat. Då blir det bara geggigt och inget glid. Om man väljer mellan silikon eller vattenbaserat så går min röst till silikon.
Senast redigerad av HappyHarry 2011-05-12 kl. 10:23.
Citera
2011-05-12, 10:53
Medlem
Knotknets avatar
Silikon är bättre än vatten.
Citera
2011-05-12, 18:32
Medlem
fenceteeths avatar
Kör på den blå som heter Klick, är mitt tips.
Citera
2011-05-12, 18:44
Medlem
Kvartens avatar
Vad som, bara ni inte fegar och använder vaselin. Det absorberas dåligt av huden, vilket gör att det blir beläggningar vari bakterier frodas.
Citera
2011-05-12, 22:45
Bannlyst
[quote=fenceteeth]Kör på den blå som heter Klick, är mitt tips.[/QUOTEKolla av i köket om det inte ligger en majonäsburk undangömd. He bruk bli bra he.
K
Citera
2011-05-13, 00:40
Medlem
CuliusJeasars avatar
Klick suger, köp ej. Köp Eros Woman bodyglide, silikonbaserat. Bättre finns ej enligt många.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in