Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Oj oj hur många har inte hört det där??
När han beviserligen flyttat ut så kan du träffa honom , för nu tror jag bara han kör en vals och frun sitter hemma och väntar.
Alltså lögn och förbannad dikt... hur vanligt som helst, snyfthistorier, sen kommer ursäkterna, "nej kan inte flytta än för barnen, hon mår inge bra, vi får inte huset sålt , min fd fru är sjuk just nu, bla bla bla bla bla".
Ännu en man som vill ha ett äventyr, hm kollar upp honom på ratsit??
Jag tror att du har alldeles rätt i att lilla frugan sitter hemma och väntar. Jag fick mina misstankar indirekt bekräftade igår i och med att han bara vill träffas dagtid på vardagar när han ändå är i stan pga något annat ärende. Allt för att lilla frugan inte ska ana något. Hans ursäkter var riktigt underhållande.
Det känns bra att ha fått klarhet innan jag lät mig bli känslomässigt involverad. Sjävklart har jag sagt åt honom att fara å flyga.
Detta var uppenbarligen ännu en man som vill ha ett äventyr och ingenting att bygga på.
Det finns ingen anledning att hänga kvar eller be honom återkomma när/om han skiljt sig. Han är en lögnare och jag vill inte ha lögnare i mitt liv.
Ratsit? Rätt hanterad kan nog den här mannen bli en sugardaddy för den som vill