2011-05-11, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zehaddict
Ansa bort med _sax_? Krävs inte rätt långa hårstrån för att man ska komma åt med sax?

Nä mina är jätte korta. Använder en spetsig nagelsax.
Citera
2011-05-11, 10:43
Medlem
Zakyaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mengo
Det låter i den här tråden som att det är helt normalt att kvinnor har mustasch? Att det är något som kvinnor gör regelbundet - ta bort mustaschen - men som vissa kvinnor glömmer bort?

Jag själv har konstigt nog (?) inte mustasch, trots att jag i övrigt är den håriga typen .. Jag är dock extremt vaksam på skumma hårstrån i ansiktet (har typ tre ställen längs käklinjen där det ibland växer ut ett lite hårdare hårstrå, som jag alltid rycker bort med pincett så fort jag kan känna det).

Min förklaring är alltså att de inte vet om att de har mustasch, eftersom det helt enkelt inte är något som de flesta kvinnor har! Därför snackas det aldrig om det i omklädningsrummen, det står inga tips i tjejtidningarna om bästa sätt att ta bort den, och så vidare.

Ja, det är svårt att fatta egna beslut och märka saker som inte står i en tidning....

Förklaringen är med andra ord att dessa tjejer är dumma i huvudet?
Citera
2011-05-11, 10:47
Medlem
Effiestonems avatar
Jag tror faktiskt att många tjejer tänker att killar inte lägger märke till detta, men tydligen gör ni det ganska väl.
Citera
2011-05-11, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Effiestonem
Jag tror faktiskt att många tjejer tänker att killar inte lägger märke till detta, men tydligen gör ni det ganska väl.

Ja, som det stog innan så har väl problemet inte kommit upp i någon damtidning eller aftonhoran så tjejer vet tyvärr inte om problemet. Och vi killar är alldeles för fega att säga sanningen..
Citera
2011-05-11, 11:00
Medlem
backflasharns avatar
Jag förstår inte att tjejerna inte bara lasrar bort skiten. Vad kostar det? 500-1000 spänn? Det är ju vidrigt när tjejer har fjun dinglande på överläppen.
Citera
2011-05-11, 11:03
Medlem
FrankRosenthals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrus
Ja, som det stog innan så har väl problemet inte kommit upp i någon damtidning eller aftonhoran så tjejer vet tyvärr inte om problemet. Och vi killar är alldeles för fega att säga sanningen..

Tror faktiskt att många tjejer är medvetna om problemet. I alla fall om de bryr sig om sitt yttre. Dock så är de för fega för att vaxa. Raka av det är ju inte heller någon bra idé. Fick höra av en tjejkompis att hennes vänninor brukade bleka det.
Citera
2011-05-11, 11:08
Medlem
1Sics avatar
Känner en tjej med detta, och det är inte må ljusa fjun heller utan långa, svarta strån. Hon har haft det så länge jag känt henne men har aldrig vågat säga nåt... Tror inte det skulle uppskattas med en kommentar.

Fyfan

Tjejer, ansa mustaschen för h-vete!
Citera
2011-05-11, 11:16
Medlem
Smarrigs avatar
"Raka mustaschen", "Fin mustasch" osv.

Ska man inte påpeka sånt...?

Citera
2011-05-11, 11:27
Medlem
Oldberrys avatar
Det är tufft att "våga" låta håret växa i armhålor och lite överallt om man är tjej nu för tiden, bara att vänja sig.

Själv tycker jag det är frukstansvärt äckligt.
Citera
2011-05-11, 11:37
Medlem
alla kvinnor har med eller mindre musche sluta bry dig bara? Ska du också klaga på kvinnors armhår?
Citera
2011-05-11, 11:43
Medlem
Wheatstacks avatar
Jo, visst lägger man märke till det ibland.

Dock tycker jag inte att det gör någonting. Några ljusa fjun är bara gulligt, förutsatt att tjejen i fråga redan är gullig i allmänhet
Citera
2011-05-11, 11:46
Medlem
fgnms avatar
Känner verkligen igen den motbjudande känslan när solen träffar en snygg tjej genom fönstret och boom så är den där. Tror inte jag har varken mage eller kulor att påpeka en sådan sak heller. Men jag antar att de flesta tjejer helt enkelt är omedvetna om hur mkt deras moustaches ibland visar sig. Dock finns det ju värre saker, t ex. ett par ordentliga kärlekshandtag eller håriga ben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in