2011-05-11, 02:41
Medlem
diacetyls avatar
Har efter research slagit fast vid att "Paid Surveys at Home" är en bluff, som kostar pengar dessutom.
Men nu har jag hittat GTM som är helt gratis och verkar lite mer seriösa utan all hype.
Har ni testat?
Är det svårt att komma upp i summor över 1000kronor i månaden?

Kommer själv med uppdatering när jag har kommit igång.
Citera
2011-05-11, 16:04
Medlem
kalleman00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diacetyl
Har efter research slagit fast vid att "Paid Surveys at Home" är en bluff, som kostar pengar dessutom.
Men nu har jag hittat GTM som är helt gratis och verkar lite mer seriösa utan all hype.
Har ni testat?

Jag är medlem där och jag får väl inbjudningar några gånger i veckan. Ca en gång i halvåret (max) har jag såpass mycket så att jag får en check hemskickad på runt 5-600 spänn. Min uppfattning är dock att "lönen" är ungefär densamma som hos GFK, DinÅsikt och dom andra företagen...
Citera
2011-10-16, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diacetyl
Har ni testat?

Får man fråga varför du har kommit fram till den slutsatsen om Paid Surveys At Home ?

Jag har själv köpt deras databas i augusti 2010 och reggade mig på ett hundratal surveysidor. Sedan dess tjänar jag enkla tusenlappar varje månad.

Så bluff och båg ? Det får du gärna utveckla. Hade varit intressant att läsa.

Till frågan, GlobalTestMarket är en riktigt bra surveysida och här bör man regga sig om man vill tjäna enkla pengar. Har du lyckats komma upp i 1000 kr i månaden ?
Citera
2011-10-31, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleman00
Jag är medlem där och jag får väl inbjudningar några gånger i veckan. Ca en gång i halvåret (max) har jag såpass mycket så att jag får en check hemskickad på runt 5-600 spänn. Min uppfattning är dock att "lönen" är ungefär densamma som hos GFK, DinÅsikt och dom andra företagen...

Är också med i Global Test Market. Check är ju lite utdaterat, men det är deras enda sätt att få betalt. Har läst om otroliga summor för att lösa in checkar (flera hundra kr). Hur mycket ska det kosta?
Citera
2011-11-04, 17:28
Medlem
morkfromorks avatar
en utländsk check på hundralappar är värdelös, har du inte väldigt goda bankkontakter så kommer banken ta större delen i avgifter.
Citera
2011-11-13, 13:39
Medlem
kalleman00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kacki
Är också med i Global Test Market. Check är ju lite utdaterat, men det är deras enda sätt att få betalt. Har läst om otroliga summor för att lösa in checkar (flera hundra kr). Hur mycket ska det kosta?

Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
en utländsk check på hundralappar är värdelös, har du inte väldigt goda bankkontakter så kommer banken ta större delen i avgifter.

Checkarna som jag har fått hem är en vanliga utställda bankutbetalningar. Dvs det kostar inget att lösa in dom. Om jag inte minns helt fel så är det SEB eller Handelsbanken som man får pengarna ifrån.
Citera
2015-10-05, 02:43
Medlem
crippe-flippes avatar
Är det gratis att registrera sig hos Globaltestmarketing?
Citera
2016-06-18, 18:22
Bannlyst
Global Test Market
1268 MarketPoints = 100 SEK
Djävla svin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem