2011-05-10, 18:54
Medlem
kitten_s avatar
Jag och flickvännen är på besök i Sverige för tillfället. Eftersom hon är både kvinna och amerikanska så älskar hon margaritas. I staterna kan man ju köpa feta flaskor med margarita-mix som man blandar med tequila, och av någon anledning hade jag fått för mig att det fanns här också, men mycket letande i både matvaruaffärer och på Systemet resulterade inte i något.
Finns detta överhuvudtaget här? Som sagt så har jag för mig att jag sett det någon gång på Konsum.

Visst kan man göra egen med lite triple sec och citron, men nu efterfrågar jag mixen.
Citera
2011-05-10, 19:02
Medlem
HolyCraps avatar
Jag har sett det på ICA och då har även Tom Collins och liknande funnits. Brukar finnas vid läskedryckerna.
Citera
2011-05-10, 19:49
Medlem
Sådant skräp brukar finnas vid läskavdelningen i dem flesta matvarubutiker. Jag vet inte om drinkmixarna i staterna håller någon som helst kvalité, men de som finns här smakar i bästa fall syntetiskt skräp!
Citera
2011-05-10, 20:59
Medlem
kitten_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epic.Investigation
Jag vet inte om drinkmixarna i staterna håller någon som helst kvalité, men de som finns här smakar i bästa fall syntetiskt skräp!
Brukar köpa José Cuervos feta 2-litersmix, den är faktiskt helt okej!
Citera
2011-05-10, 21:13
Medlem
zBr9s avatar
På Coop Forum i Umeå finns det.
Citera
2011-05-10, 22:37
Medlem
zepofans avatar
Prova Glocken Gold Citromix som brukar finnas på ICA.
Citera
2011-05-10, 22:39
Medlem
Klangys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kitten_
Brukar köpa José Cuervos feta 2-litersmix, den är faktiskt helt okej!

Hur är "okej" Blev också lite sugen på margaritas nu till sommaren, och vem fan orkar stå o blanda mer än nödvändigt..Gött o ha en kanna i kylen.
Citera
2011-05-11, 01:58
Medlem
Algebras avatar
Finns på de båda närmaste ICA butikerna för mig, bor dock på ett studentområde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in