2011-05-09, 13:20
Medlem
Hej, jag deklarerade samma dag jag fick blanketterna. Detta var min första deklaration så jag laddade ner Skatteverkets app och skickade in där igenom. Sen tidigare idag kom jag på att jag måste skicka in mitt bank nummer så att dom kan ge mig mina pengar. Är det någon vänlig själ som vet hur jag ska bära mig åt nu?
Citera
2011-05-09, 13:22
Medlem
DanteAlighieris avatar
Strunta i det. De kommer skicka ett utbetalningskort till dig som du löser in hos banken.
Citera
2011-05-09, 13:23
Medlem
Ring dom. Så där!! Klart
Citera
2011-05-09, 13:27
Medlem
Dante, skönt ifall det är så. Tack

Mupphuvud, jag har redan ringt men du vet lika bra som jag att kvinnor till tjänstemän är fittor
Citera
2011-05-09, 14:00
Medlem
Tihihis avatar
Logga in på Skatteverkets hemsida, Skattekonto, och fyll i kontonummret där.
Citera
2011-05-09, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Strunta i det. De kommer skicka ett utbetalningskort till dig som du löser in hos banken.

Detta kommer du få i slutet av augusti typ.
Citera
2011-05-09, 20:38
Medlem
grejigabosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av profsional
Dante, skönt ifall det är så. Tack

Mupphuvud, jag har redan ringt men du vet lika bra som jag att kvinnor till tjänstemän är fittor

Du kommer få dina pengar på utbetalningskort i slutet av året som någon annan skrev.

Sen förstår jag inte vad kvinnans problem är. Ville hon inte lägga in ditt kontonummer?
Helt självklart isf. Hur skulle det se ut om man random kunde ringa och lägga till kontonummer hur som helst. Du måste ju visa att det är DU som vill ha DINA pengar insatta på DITT konto.

Snarare du som är "fittor till tjänsteman"
Citera
2011-05-09, 21:36
Medlem
ternlunds avatar
Ring till din bank så kan dom fylla i en blankett och faxa ner till skatteverket så att du får återbäringen insatt på ditt konto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in