Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
r inte hundra procent sker p att det stmmer men jag har lst och hrt att psilocinets restprodukter blir till tryptaminer, som gr att spra. Nn som kan rtta mig?
Psilocin R en tryptamin, men jo: ven restprodukter r ngon form av tryptaminer d de har kvar sjlva tryptaminens "huvudskelett" ett bra tag innan dessa bryts ner till mindre molekyler. Det GR allts att spra, men d mste man testa aktivt fr det genom ngon analysmetod som ofta r ganska dyr och krvande. Standardprover och stickor etc. ger INTE utslag p svamp.
Enda gngen de skulle testa fr svamp vore om de hade starka misstankar om att just denna drog har brukats av TS, men inte ens d r det srskilt troligt att de gr det. Dessutom gr svampens restprodukter ur kroppen vldigt fort, speciellt om man trnar mycket. Inget att oroa sig fr allts
Citat:
Ursprungligen postat av makkaron
Undrar hur en sdan liten tripp kan pverka mig... ...och undrar lite om det ev finns baksmlla ?
Rent fysiskt pverkar inte svamp dig verhuvutaget, och den enda "baksmlla" att tala om r att man kan f ltt huvudvrk samt vara lite psykiskt trtt dagen efter.