2011-05-08, 22:04
Medlem
r lite nyfiken p det och dess rus. Funderar p att prova och gra det speciellt, men inte ta stor dos. r just nu full av testo. Har 500 ml per vecka som fr rullar fint i min kropp. Trnar mycket aktivt och skter min kost.
Undrar hur en sdan liten tripp kan pverka mig och om det r sprbart (har jobb med drogtester) och undrar lite om det ev finns baksmlla ?
mvh
Citera
2011-05-08, 22:25
Medlem
Astenikers avatar
vriga droger -> Hallucinogener

/Mod.
Citera
2011-05-09, 02:00
Bannlyst
Sk! Svaren p alla dina frgor finns redan! Sen finns det ox en nybrjar trd.
Citera
2011-05-09, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazztobak420
Sk! Svaren p alla dina frgor finns redan! Sen finns det ox en nybrjar trd.

Ber om urskt. Ser att min frfrgan blivit flyttad. r pltsligt pinsamt medveten om mina bristande kunskaper.
mvh
Citera
2011-05-12, 17:01
Medlem
Bockstensmannens avatar
Om svamp r sprbart via drogtester vet jag faktiskt inte, det r nog i vilket fall vldigt ovanligt att testa fr sdant i Sverige, om det nu ens gr.
Hur det funkar med din doping-dos vet jag inte heller. Vadjag kan rekommendera r dock att du lser mycket innan du testar s att du knner dig s frberedd som mjligt, eftersom man aldrig kan vara frberedd nog fr en tripp
Citera
2011-05-12, 22:29
Medlem
Herblaws avatar
r inte hundra procent sker p att det stmmer men jag har lst och hrt att psilocinets restprodukter blir till tryptaminer, som gr att spra. Nn som kan rtta mig?
Citera
2011-05-12, 22:48
Medlem
Cheiross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
r inte hundra procent sker p att det stmmer men jag har lst och hrt att psilocinets restprodukter blir till tryptaminer, som gr att spra. Nn som kan rtta mig?

Psilocin R en tryptamin, men jo: ven restprodukter r ngon form av tryptaminer d de har kvar sjlva tryptaminens "huvudskelett" ett bra tag innan dessa bryts ner till mindre molekyler. Det GR allts att spra, men d mste man testa aktivt fr det genom ngon analysmetod som ofta r ganska dyr och krvande. Standardprover och stickor etc. ger INTE utslag p svamp.

Enda gngen de skulle testa fr svamp vore om de hade starka misstankar om att just denna drog har brukats av TS, men inte ens d r det srskilt troligt att de gr det. Dessutom gr svampens restprodukter ur kroppen vldigt fort, speciellt om man trnar mycket. Inget att oroa sig fr allts

Citat:
Ursprungligen postat av makkaron
Undrar hur en sdan liten tripp kan pverka mig... ...och undrar lite om det ev finns baksmlla ?

Rent fysiskt pverkar inte svamp dig verhuvutaget, och den enda "baksmlla" att tala om r att man kan f ltt huvudvrk samt vara lite psykiskt trtt dagen efter.
Senast redigerad av Cheiros 2011-05-12 kl. 22:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in