• 1
  • 2
2011-05-08, 21:11
Medlem
Läste nyss denna artikel http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12995647.ab
Tänk att inte journalisterna kan ägna sig åt vettigare saker än så.
2011-05-08, 21:13
Medlem
Vad hade du förväntat dig av Aftonbladet?
2011-05-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stranger106
Vad hade du förväntat dig av Aftonbladet?

Aftonbladet? Menar du inte Aftonlögnen?
2011-05-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uggemugge
Aftonbladet? Menar du inte Aftonlögnen?

Kalla dom vad du vill, jag läser skiten för att se vad dom har hittat på dag för dag. Inte för nåt som kallas nyhetsvärde.
2011-05-08, 21:17
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Läste nyss denna artikel http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12995647.ab
Tänk att inte journalisterna kan ägna sig åt vettigare saker än så.

Vad skall dom ägna sig åt annars? Rapportera om den senaste big brother incidenten?

Det är precis sånt här journalister skall ägna sig åt.
2011-05-08, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stranger106
Kalla dom vad du vill, jag läser skiten för att se vad dom har hittat på dag för dag. Inte för nåt som kallas nyhetsvärde.

Varför är du så grinig?
2011-05-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lommi
Vad skall dom ägna sig åt annars? Rapportera om den senaste big brother incidenten?

Jag struntar fullständigt i Big Brother och andra pubertala barnprogram som du tycks titta på.
Det jag försökte få fram är att media alltför ofta fokuserar sitt skrivande på skitsaker bara för att ta folks fokus från väsentligare saker som rör samhället i stort.
2011-05-08, 21:25
Medlem
tantvrists avatar
Apostlaggärningarna29 har skrivit om detta...

Fast man kan ju knappast vänta sig mer av fundumentalister. Själv bryr jag mig ej om vem som knullar vilket kön.
2011-05-08, 21:26
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Jag struntar fullständigt i Big Brother och andra pubertala barnprogram som du tycks titta på.

Hur är det med läskunnigheten?

Citat:
Det jag försökte få fram är att media alltför ofta fokuserar sitt skrivande på skitsaker bara för att ta folks fokus från väsentligare saker som rör samhället i stort.

Vadå för väsentligare saker?

Jag tycker det var ett väldigt intressant inslag på kalla fakta och jag är säker på att många håller med mig. Tycker du det har varit för mycket rapporterande om frälsningsarmén på sistone eller vad gnäller du om?
2011-05-08, 21:28
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:

Näänää de är aldeles för inkompetenta för seriös nyhetsrapportering, bigg brother är rätt nivå för Aftonhoran. Dom begriper vad som pågår i "huset" men inget annat.

Läskretsen är typ 13år till 25år.
2011-05-08, 21:34
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Näänää de är aldeles för inkompetenta för seriös nyhetsrapportering, bigg brother är rätt nivå för Aftonhoran. Dom begriper vad som pågår i "huset" men inget annat.

Nyhetsrapportering klarar dom nog, dock är den ju onekligen oftast oseriös. Granskning är nog däremot lite för svårt men den står ju kalla fakta för i det här fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Läskretsen är typ 13år till 25år.

Aftonbladet är till för idioter i alla åldrar. Glatt påhejade av idioter såsom TS som ständigt skall uppmuntra till besök och såldes stödjande av tidningen genom tillhandahållande av länkar.
2011-05-08, 22:09
Medlem
Citat:
Hur är det med läskunnigheten?

Vadå för väsentligare saker?

Jag tycker det var ett väldigt intressant inslag på kalla fakta och jag är säker på att många håller med mig. Tycker du det har varit för mycket rapporterande om frälsningsarmén på sistone eller vad gnäller du om?

Min läskunnighet är det absolut inget fel på till skillnad från din.
Jag försökte starta en tråd men du var snabbt framme och eldade på i negativ bemärkelse.

Det finns många fler väsentligare saker att ta upp men med din inskränkthet och trångsynthet så kan jag förstå att du tycker att indoktrinerande samhällsprogram är intressanta.

Jag försökte starta en tråd där jag ville diskutera den mediala fokuseringen på oväsentligheter. Jag har inte gnällt men det har du däremot gjort. Vad skulle du in i den här tråden och bråka för? Försvinn härifrån med dig!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in