Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Judar (sionister) vill att vita ska beblandas med andra raser (främst negroider) för att - i brist på bättre ord - "dumma ned oss". Målet är att hela världen ska bli ett enda stort rasblandat ghetto där judarna kan regera som övermänniskor.
Kolla bara på hur Israel propagerar MOT rasblandning internt, men propagerar FÖR rasblandning i alla västländer.
Ett sådant inlägg som kan dra.
Citat:
Politikerna tänker inte längre än näsan räcker. Dom har inlett någon typ av strid om vilken regering kan ta in mest invandrare.
Detta ser jag inte heller som ett ordentligt svar. Källa eller motivering till varför de inte tänker längre än näsan räcker? Jag är inte ute efter att motbevisa dig, utan vill veta hur du kom fram till det, så att eventuellt jag också kan komma fram till det.
Citat:
Arbetskraft, till de jobben som många svenskar är "för fina för".
Är detta det enda vi "tjänar" på?
Hur kommer det sig att regeringen bryr sig om huruvida McDonalds, städfirmor, tidningsutdelare m.fl. kan expandera? Jag köper det inte. Jag tror inte att arbetskraft är ett riktigt skäl, utan en ursäkt.
Robertson: Mycket bra inlägg enligt mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Flera av er
Solidaritet är en stor pusselbit i frågan
Precis det jag var rädd för. Folk borde slå upp solidaritet i ordlexikonet och fundera på hur det borde implenteras.