Citat:
Ursprungligen postat av Fjantooomen
Blev olyckan polisanmäld? Det är man skyldig till vid personskada. Var du på sjukhuset direkt efter olyckan och fick skadorna dokumenterade? Svarar du nej på båda frågor blir det besvärligare för dig. Därmed inte sagt att det är kört.
Om den andra bilen inte stannade för stopp är det hans fel. Tvivlar på att polisen kan sätta dit dig för att du kört för fort. Den andra kan hävda det, men det blir svårt att bevisa. Hans fel är i alla fall bevisat.
jag åkte ambulans in till akuten, jag blev inte röntgad, dom kände och klämde men inte fått någon skada dokumenterad eftersom jag inte känt av något föräns nu, och då är det inte mkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Poxan
Nja det beror på vad för problem du har och du glömmer du måste bevisa att du har problem vilket inte är det lättaste.. Och jävligt bra med pengar håller jag inte med om.. Jag har själv svåra problem med en whiplash skada och jag fick 84k. visst det är mycket pengar men samtidigt är det inte värt den värk jag måste stå ut med dagligen och fö. kommer jag ha denna värk förmodligen livet ut.
Spelar ingen roll.. Dom flesta försäkringsbolag har dessa regler dessvärre även om du o jag vet att det kan ta längre tid innan man märker något..
detta låter ju konstigt. kan ju inte dokumentera någon skada som jag inte har. det är dokumenterat att jag varit hos läkaren efter krocken, kanske är det man måste uppsöka inom 72 h?