Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-06, 22:00
  #1
Medlem
EnPackadPlayers avatar
När jag tittade igenom min fars gamla epix tidningar för några år sedan fastande jag för denna serie, mest för stilen på tekningarna tror jag. Men nu som då ser min far serie tidningar mer som köp och släng så alla nummer finns inte kvar.
Jag undrar om det finns något samlings album av denna serie, engelsk eller svensk spelar ingen roll, eller om någon vet i vilka epix nummer den var med i.
Också om någon har tips på liknande stil? Redan läst alla samlings numren av Hellboy, som iaf jag tycker påminner om The Last American. (lite i alla fall :P)
Citera
2011-05-16, 01:07
  #2
Medlem
Sockerbits avatar
Det finns en paperback, men jag är rätt säker på att denna inte längre trycks. Dock verkar serien inte vara speciellt känd så du kan säkert hitta en ex på ebay för en billig peng.
Citera
2011-05-19, 10:27
  #3
Medlem
EnPackadPlayers avatar
tänkte inte på det tack för tipset. Någon som har erfarenhet av eBay och om det brukar vara problem med att skicka saker utan för usa?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback