• 1
  • 2
2011-05-04, 19:16
Medlem
base-hunters avatar
Vilken hjälte till butiksägare!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12977407.ab
Citera
2011-05-04, 19:23
Medlem
Imperativs avatar
Var god citera så att vi slipper stödja aftonhoran.
Citera
2011-05-04, 19:28
Medlem
Citat:
Rånarna lämnade med svansen mellan benen

"Jag cuttar dig, jag menar det", sa den maskerade knivrånaren till butiksbiträdet i Traneberg i västra Stockholm. Till synes helt dödsföraktande halade butiksbiträdet då fram ett baseballträ – och motade ut rånarna.

Något sådant.

Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12977407.ab
Citera
2011-05-04, 19:36
Medlem
base-hunters avatar
Finns video i artickeln så lite svårt att citera den, folk kanske vill se videon...
Citera
2011-05-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av base-hunter
Vilken hjälte till butiksägare!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12977407.ab

hahaha, man riktigt ser hur rånarna inte vet vad dom ska göra när han vägrar!
Citera
2011-05-04, 19:44
Medlem
BonusBacons avatar
De fick ju inget rånbyte. Varför cuttade han inte då? leker mangaZZZZZ!!!!!!!!!!
Citera
2011-05-04, 19:53
Medlem
StefanAJs avatar
Dialekten rånaren använder låter rejält tillgjord. Skulle tippa på att han kan tala utmärkt svenska när han inte rånar småbutiker.
Citera
2011-05-04, 19:53
Moderator
KomissarieBecks avatar
Jag säger inte att det är så man skall hantera sådana här situationer men när det nu slutade bra
så vill jag lägga min röst på årets bragdmedaljör på butiksbiträdet!!!!!!!!!!

Till grabben som vifta med kniven, SAAB söker montörer i Trollhättan, skaffa dig för helvete ett hederligt liv.........................
Citera
2011-05-04, 19:58
Medlem
expoexpos avatar
Den där har polisen släppt enbart för att det sannolikt är en svenne som spelar arab på filmen.

Man bet hund fenomenet.
Citera
2011-05-04, 22:33
Medlem
Hlewagastirs avatar
Är kvaliteten på videon så dålig, eller är det bara Aftonbladet? Tycker det händer ofta att bovar kommer undan pga dåliga övervakningsvideor. Kameran borde vara placerad så att alla som kommer in i butiken filmas tydligt.

Sen undrar jag varför rånarna låter butiksägaren stänga in sig bakom kassan och därigenom få ett övertag, verkar väldigt amatörmässigt tycker jag.
Citera
2011-05-04, 22:58
Medlem
25-To-Lifes avatar
Bra gjort att han visade vad han gick för.
Jävla snorungar som springer runt med kniv och leker balla, pajas jävlar. Han borde fan slagit dom med träet oxå.
Citera
2011-05-05, 07:35
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expoexpo
Den där har polisen släppt enbart för att det sannolikt är en svenne som spelar arab på filmen.

Man bet hund fenomenet.
Det är därför Aftonbladet kör den stenhårt också. Om detta rån utförts utav någon som låtsas bryta så kan alla rån och överfall vara utförda utav svenskar som bryter med vilje. Aftonbladet använder alla fula knep och fler därtill som de anklagar andra för. Strutsar med huvudet i sanden skulle inte få komma nära en mediakopplad skrivmaskin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in