Jag ligger själv tungt i olika råvaruaktier och har haft 150% avkastning på 2 år visst börsen var körd i botten när jag gick in, men dän har inte sista tåget gått. Vill du ha mindre risk så hade jag rekat dig att sprida dina pengar i olika fonder. Brict,råvarufonder etc läs lite själv du ska inte lyssna på andra...
Jag ligger själv tungt i olika råvaruaktier och har haft 150% avkastning på 2 år visst börsen var körd i botten när jag gick in, men dän har inte sista tåget gått. Vill du ha mindre risk så hade jag rekat dig att sprida dina pengar i olika fonder. Brict,råvarufonder etc läs lite själv du ska inte lyssna på andra...
Råvarorna går ju inte som tåget just nu iallfall...
Förövrigt, gå till banken o berätta, de kan säkert hjälpa dig
Tack för alla SVAR, och angående det hur jag kan spara ca 10 i månaden är för att jag tjänar rätt bra, barnet är inte så gammalt så köper kläder på billiga ställen.. Ungarna bryr sig inte i denna åldern ändå! (3år)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!