• 2
  • 3
2011-05-05, 18:02
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t1a1l1l1i1u1m1
Imbecill text

Det är inte jag som är dryg, det är du som är efterbliven. Det finns fyra länkar att klicka på (Fem om man räknar hemlänken) och du orkade bara klicka på tre, för att sedan komma med ditt tvärsäkra inlägg om att det minsann inte står någonstans på hemsidan var Lohmanders tillverkas. Efterbliven var kanske hårt, du kanske "bara" är världens lataste person.

Med det sagt, ja, Lohmanders är kungen. Vitlöksbean är inte heller dum.
Citera
2011-05-11, 17:08
Medlem
petterqs avatar
Förhelvete kamrater! att ni ens kallar lohmanders för bearnaisesås är ju bedrövligt. Blåbands pulverbea är fan mer rätt att kalla bea än lohmanders och dessutom 10 gånger godare om man inte orkar veva ihop en egen.
Citera
2011-05-13, 14:15
Medlem
Oscar-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petterq
Förhelvete kamrater! att ni ens kallar lohmanders för bearnaisesås är ju bedrövligt. Blåbands pulverbea är fan mer rätt att kalla bea än lohmanders och dessutom 10 gånger godare om man inte orkar veva ihop en egen.

Nämen titta! En skojare!

Om valet står mellan pulverbearnaise och inget alls, äter jag tamejfan hellre utan.
Citera
2011-05-14, 11:51
Medlem
Tokfaans avatar
Jag vill passa på att varna för Jensens Böfhus så kallade bearnaisesås, som de har börjat sälja på ICA.

Den som har kokat ihop den där smörjan borde åtalas för misshandel av mina smaklökar.
Citera
2011-05-14, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Jag vill passa på att varna för Jensens Böfhus så kallade bearnaisesås, som de har börjat sälja på ICA.

Den som har kokat ihop den där smörjan borde åtalas för misshandel av mina smaklökar.

Men deras Pepparsås är gudomlig.
Citera
2011-05-14, 13:35
Medlem
oregistrerads avatar
Jag tycker om Lohmanders och Delikatessfabriken, heter det så? Den är på flaska iaf. Jag struntar helt i kalorierna, det ska vara gott! Inte heller står det bea som sås varje dag på matbordet heller, inte ens varje vecka.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in