2011-05-03, 22:27
Bannlyst
Fick nån remiss till nån jävla ETC-skit av min hjärnskrynklare. Jag sket bara i att gå på det och fick hem en nota + 50kr påminnelse. Har tappat bort den fakturan och har inte betalat den på runt tre veckor kanske.

Hur löser jag detta?
Citera
2011-05-03, 22:39
Medlem
Menar du ECT kanske ? Behandling med elchocker. Finns väl inte mycket annat att göra än att bita i det sura äpplet och betala så du slipper inkasso krav. Myndigheter kan vara rätt kinkiga med sånt.
Citera
2011-05-03, 22:39
Bannlyst
anmäl dem för förberedande av misshandel.
Citera
2011-05-03, 23:25
Medlem
GodModes avatar
Notan? 150 kr? Max 300 kr? Gå till sjukhuset och betala, medans du är där kör EcT så blir det sync igen..
Citera
2011-05-04, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mskin
Menar du ECT kanske ? Behandling med elchocker. Finns väl inte mycket annat att göra än att bita i det sura äpplet och betala så du slipper inkasso krav. Myndigheter kan vara rätt kinkiga med sånt.

Hur betalar jag? Ska jag ringa till dem? Eller kanske gå förbi sjukhuset? Det ligger åt h-e
Citera
2011-05-04, 08:27
Medlem
le-douches avatar
skippa ETC! det verkar vara ett tveksamt sätt att vårda nån på!

ring bara sjukhuset och fråga vad du undrar om! dom bits inte!
Citera
2011-05-05, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
Hur betalar jag? Ska jag ringa till dem? Eller kanske gå förbi sjukhuset? Det ligger åt h-e

Ring dom, förklara hur det ligger till och be om ett ocr nummer + kontonummer att betala till.
Citera
2011-05-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
Hur betalar jag? Ska jag ringa till dem?

Det låter vettigt...
Citera
2011-05-16, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mskin
Ring dom, förklara hur det ligger till och be om ett ocr nummer + kontonummer att betala till.

Jag har både ringt, mailat och lämnat meddelanden i telefonsvararen hos henne som jag skulle träffa förra veckan långt innan helgen, och kärringen i receptionen (telefon) som stressat verkar vilja återgå till sin lunch säger bara att jag ska kontakta henne som jag skulle träffa. Inget svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in