2011-05-03, 21:32
Medlem
Eller står sig Nexus S väl i jämförelse med typ Galaxy S, iPhone 4 osv? Gillar iPhones OS, men tycker mobilen är så fruktansvärt ful, Galaxy S t.o.m. värre då den ser ut som en budgetkopia av iPhone 4.

Nexus S påminner väldigt mycket om iPhone 3, vilket i mina ögon är mycket positivt.

Men som sagt tycker ni att jag kastar bort för mycket pengar till fördel för designen?
Citera
2011-05-03, 21:41
Bannlyst
Nexus S är väl rätt lik SGS fast det är googles egna lur. Själv tycker jag nya SGS II är mycket finare än SGS (som jag håller med ser ut som en iPhone, väldigt lik 3GS). Men ja, tycker du den e så mycket snyggare så. Själv avskyr jag iOS och skulle undvika det.
Citera
2011-05-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozzalbatrozz
Nexus S är väl rätt lik SGS fast det är googles egna lur. Själv tycker jag nya SGS II är mycket finare än SGS (som jag håller med ser ut som en iPhone, väldigt lik 3GS). Men ja, tycker du den e så mycket snyggare så. Själv avskyr jag iOS och skulle undvika det.

Det är Nexus S jag tycker liknar 3GS, inte Galaxy S, den ser ut som en gammal rutten F480
Citera
2011-05-03, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av filosofkungen
Det är Nexus S jag tycker liknar 3GS, inte Galaxy S, den ser ut som en gammal rutten F480

Öh ok. Galaxy S är sjukt lik 3GS i form och metallram o hela skiten. Själv bryr jag mig dock inte så mycket, men tycker SGS II ser riktigt fin ut.
Citera
2011-05-03, 22:15
Medlem
Citat:
Öh ok. Galaxy S är sjukt lik 3GS i form och metallram o hela skiten. Själv bryr jag mig dock inte så mycket, men tycker SGS II ser riktigt fin ut.

Aja, det är din fulla rätt att tycka fel.
Citera
2011-05-03, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av filosofkungen
Aja, det är din fulla rätt att tycka fel.

Först och främst kan man inte tycka fel. Sedan tror jag fler tycker som jag då Apple STÄMT Samsung för att SGS är för lik iPhone. Så om någon tycker *annorlunda* så är det du.
Citera
2011-05-04, 18:12
Medlem
Citat:
Först och främst kan man inte tycka fel. Sedan tror jag fler tycker som jag då Apple STÄMT Samsung för att SGS är för lik iPhone. Så om någon tycker *annorlunda* så är det du.

Ja iPhone 4, inte 3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in