2011-05-03, 16:36
Medlem
r det bara jag som anser att det kan skapa problem att en avbruten match brjar ifrn 0-0 om man inte vet vilket lags supportrar r skyldiga? Jag kom att tnka p detta efter Syrianska - AIK matchen men det har inte med den att gra, jag vill inte att det hr ska bli en diskution om vem som kasta och vad straffet i den matchen br bli.
Men tnk er bara situationen dr ett lag ligger under med 5 ml efter 75 minter, teoretiskt stt s skulle du kunna framtvinga ett omspel genom att utifrn kasta in exploderande freml. Det finns en hel del arenor i Allsvenskan dr folk br kunna n en dommar utifrn med ngon form av smllare utan strre problem.
Borde det inte vara smidigare om lagen vid omspel fr fortstta exakt ifrn det resultat och gula/rda kort som glde nr matchen avbrutits?

Som sagt, sikter om Syrianska-AIK finns det en egen trd fr och ska inte diskuteras hr!
Citera
2011-05-03, 16:52
Medlem
Det kan vl inte ens bli omspel om den avbryts nr den har spelats ett visst antal minuter?
Citera
2011-05-03, 17:15
Bannlyst
Det var la i spanien som en arena blev bombhotad fr ngra r sedan?
Dock spelades matchen om vid samma resultat & tid.

Typ Real mot sevilla typ
Citera
2011-05-03, 17:21
Medlem
Okej, jag r faktiskt osker p vad det r som gller. Ska frska lsa lite imorgon om ingen har kommit med ett vettigt svar innan dess.
Men faktum r ju fortfarande att i en situation dr ett lag ligger under med sg 3-0 efter 25 minuter och har 2 spelar utvisade s blir det fortfarande omspel. Knns knasigt!
Citera
2011-05-03, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kranks
Okej, jag r faktiskt osker p vad det r som gller. Ska frska lsa lite imorgon om ingen har kommit med ett vettigt svar innan dess.
Men faktum r ju fortfarande att i en situation dr ett lag ligger under med sg 3-0 efter 25 minuter och har 2 spelar utvisade s blir det fortfarande omspel. Knns knasigt!
Det mesta r knasigt. I alla fall vissa saker. Bara vnja sig eller frska f frbundet att ndra sig (lycka till).
Citera
2011-05-03, 17:31
Bannlyst
Sedan tror jag inte att det r stor chans att ngot sdant kommer hnda, ingen r s dum och gr det. Alla idioter som bombhotar och mordhotar skolor och liknande blir ju busted p ngra timmar typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in