2011-05-22, 22:54
Medlem
Ser ju direkt att han trollar hans "miljon" text är svartare och sitter ojämnt....pinsamt att du trollar så dåligt....
Citera
2011-08-01, 05:56
Medlem
Hur slutade storyn? Har TS kvar pengarna på kontot?
Citera
2012-07-10, 11:35
Medlem
Bump! Vill höra hur det gick för TS
Citera
2012-07-10, 12:17
Medlem
Hutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HB90
Bump! Vill höra hur det gick för TS

Jo, det gick bra. Katten hade inte rymt utan gömt sig under en soffa.
Citera
2012-07-10, 12:34
Medlem
ylletrasas avatar
uppenbart arbetar ts på hemköp. så jag antar han inte tog pengarna o flydde..
Citera
2012-10-05, 09:43
Medlem
Gör det idag imorgon kan det vara förbjudet.
Citera
2013-02-12, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Balonka
Vet inte hur banken kommer agera, men om det handlar om så mycket pengar så är det troligaste att dom begär tillbaka pengarna.
Kan dock berätta en sak som hände mig för 3 - 4 år sedan. Jag hyrde en lägenhet i 2:a hand. Skulle betala hyran (i fyllan) via internetbanken till den som stod för 1:a handskontraktet.
Naturligtvis råkade jag betala till fel person, vilket uppdagades ett par dagar senare. Ringde banken och förklarade som det var och dom svarade att hade jag betalt fel till en myndighet så skulle det rätta till sig, men eftersom jag råkade betala till en privatperson och godkänt och signerat räkningen så fick jag bara hoppas att den personen hade samvete nog att betala tillbaka dom.
Det hade han såklart inte....
Var han underrättad om att han fått pengarna fel, såsom av ett samtal från banken eller liknande? Om inte kan man ju inte anklaga honom men om han fick reda på de och vägra betala tillbaka var det ju en riktig grisjude!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in