• 1
  • 2
2011-05-02, 03:34
Medlem
Knuules avatar
Att tjejer gr p toa tillsammans vet vi ju alla. Men att de duschar tillsammans var, i alla fall fr mig, ngot helt nytt.

Nu efter valborg s sov tv tjejer hemma hos mig och de ville lna duschen vilket det givetvis fick. Vad jag inte vntat mig var dock att de gick in tillsammans. Nr jag sedan frgade s snackade de om att den ena tvlar in medan den andra skljer o vise versa, och att de e bttre att va tv fr d kan man tvla in varandra p stllen man inte kommer t

r detta ett knt fenomen eller va r grejen?
Citera
2011-05-02, 03:42
Medlem
De driver med dig fattar du vl. Unga tjejer r uppmrksamhetskta! Fnizz fnizz
Citera
2011-05-02, 03:44
Medlem
Knuules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holy-Judgment
De driver med dig fattar du vl. Unga tjejer r uppmrksamhetskta! Fnizz fnizz

De duschade tillsammans alla gnger, sen vet jag inte hur ungt 21 klassas som men antar att det r yngre n 22.
Citera
2011-05-02, 03:45
Medlem
knde inte till att vissa tvlade in varandra. Men har varit med om att tv tjejer gtt in i badrummet. Den ena duschar den andra gr..ja ngot annat.
Citera
2011-05-02, 03:47
Medlem
FrankRosenthals avatar
Jag tror faktiskt att det r vanligare n man tror. Tjejerna i de tjejgng jag vet verkar gra det d och d. Fast jag tror inte direkt att de tvlar in varandra men delar dusch de gr de i alla fall. Har till och med diskuterat mnet med ngra av tjejerna.
Citera
2011-05-02, 06:32
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
S gjorde alla tjejer nr man var i tonren.

Vi hjlptes t att frga hret p varandra, eller rakade oss dr det var svrt att komma t sjlva.
Tvttade hret p varandra.
Eller s satt den ena p toan medans den andra duschade o s snackade vi skit om olika killar under tiden
Citera
2011-05-02, 07:53
Medlem
Citat:
Eller s satt den ena p toan medans den andra duschade o s snackade vi skit om olika killar under tiden

Frsch
Citera
2011-05-02, 08:25
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trzy
Frsch

Sitta p toan r dock inte samma sak som att gra varesig ettan eller tvan. Man kan faktiskt flla ner locket och sitta dr fr att vara social
Citera
2011-05-02, 08:31
Medlem
vanadium1s avatar
Visst r det vanligt. Innan man ska ivg p fest eller s duschar jag alltid tillsammans med tjejkompisarna, det gr ju mkt fortare
Citera
2011-05-02, 09:25
Medlem
Venditas avatar
Det r ett tecken p att nsta gng en ensam brud vill lna din dusch s mste du hjlpa henne tvla in "stllena hon inte nr"
Citera
2011-05-02, 10:43
Medlem
Antifascistas avatar
Den dagen tv heterosexuella killar gr s, gr vrlden under.

// Antifascista
Citera
2011-05-02, 11:21
Medlem
solopoetry.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knuule
Att tjejer gr p toa tillsammans vet vi ju alla. Men att de duschar tillsammans var, i alla fall fr mig, ngot helt nytt.

Nu efter valborg s sov tv tjejer hemma hos mig och de ville lna duschen vilket det givetvis fick. Vad jag inte vntat mig var dock att de gick in tillsammans. Nr jag sedan frgade s snackade de om att den ena tvlar in medan den andra skljer o vise versa, och att de e bttre att va tv fr d kan man tvla in varandra p stllen man inte kommer t

r detta ett knt fenomen eller va r grejen?

Min nrmaste barndomskompis r den enda tjej som jag haft den relationen
till, och vi har alltid badat/duschat ihop, iaf gjorde vi det frr. Har inte sett det
som ngot mer speciellt n att man duschar samtidigt i ett omkldningsrum
som t.ex. fotbollslag. Hennes ex tyckte dock inte om detta och uttryckte att
det var ngot han mdde dligt av, jag minns att jag d kunde knna mig
lite smcklad av tanken att det skulle vara ngot att bry sig om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in