Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-05-02, 00:19
  #25
Medlem
Jag måste bara säga att det är helt underbart att få följa TS hårda väg mot vuxenlivet. Först haschtråden, sedan tråden om hur man raggar på Valborg, och nu detta!

On topic är det nog du som borde bygga upp ditt eget självförtroende så att du kan attrahera vettiga tjejer. Du behöver få dig ett ligg. Det för oss dessvärre tillbaka till spåret med de självförtroendelösa tjejerna, så...

Har du vart på Viper Room?
Citera
2011-05-02, 00:45
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djonko
TS, när du hittat en tjej med dåligt självförtroende och sedan boostat upp henne så kommer hon dumpa dig med sitt nyvunna självförtroende

Jag kan intyga detta
Citera
2011-05-02, 15:35
  #27
Medlem
Geniets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Jag måste bara säga att det är helt underbart att få följa TS hårda väg mot vuxenlivet. Först haschtråden, sedan tråden om hur man raggar på Valborg, och nu detta!

On topic är det nog du som borde bygga upp ditt eget självförtroende så att du kan attrahera vettiga tjejer.

Skriver under på ovanstående.
Citera
2011-05-02, 17:01
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
On topic är det nog du som borde bygga upp ditt eget självförtroende så att du kan attrahera vettiga tjejer.

Har du vart på Viper Room?
Hur kan jag bygga upp mitt eget självförtroende?

Nej.
Citera
2011-05-03, 11:44
  #29
Medlem
Har inget intresse av att själv ligga genom att vara någon osäker bruds snuttefilt, men ondrar precis som OP vart fan finns alla brudar med dåligt självförtroende som alla säger att unga tjejer skall vara?

de ända brudar jag tycker mig se överallt är de som vet att de har 100 killar var att välja mellan och inte nöjer sig med någon som inte är superman under veckodagarna, rockstjärna på kvällarna och miljonär på helgerna...(överdrivet men ni fattar)
Citera
2011-05-03, 13:50
  #30
Avstängd
SuperGnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice-I-Underlivet
Nu för tiden är det svårt och lita på tjejer.
Jag har blivit sårad flera gånger.


Det jag vill göra är att bygga upp hennes självförtroende och göra så att hon älskar mig, så hon inte blir otrogen!

Nu undrar jag var kan man hitta tjejer med dålig självförtroende.

Edit:
Hur kan man se om en tjej har dålig självförtroende?

Varför vill du det? Är du kille eller tjej?
Citera
2011-05-03, 14:14
  #31
Avstängd
Solsystemets avatar
Brudar med kass självförtroende hittar du överallt där alkohol finns inblandat.
Citera
2011-05-04, 00:36
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alice-I-Underlivet
Hur kan jag bygga upp mitt eget självförtroende?

Ja du, den frågan kan man väl skriva mycket om. Utgångspunkten bör dock vara att du lär dig gilla de sidor av dig själv som du inte kan förändra, och förbättrar de sidor du faktiskt kan förändra. Träna upp dig om du är spinkig eller tjock, öva på sociala situationer du är rädd för, sluta med dåliga vanor om du har några.

Citat:
Ursprungligen postat av Alice-I-Underlivet
Nej.

Det var en skämtsam fråga eftersom stället är känt för att husera ruggugglor med dåligt självförtroende.
Citera
2011-05-04, 00:39
  #33
Avstängd
Somalisk-pizzas avatar
Tror du har kommit rätt nu. Börja PM alla brudar du stöter på i diverse trådar så kommer du garanterat få napp.
Citera
2011-05-04, 22:47
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
eh...

Ja när du tror hon älskar dig så drar hon med sitt nya självförtroende för du är så kontrollerande.

Citera
2011-05-05, 01:59
  #35
Medlem
SMD FBs avatar
De flesta damer på diverse behandlingshem har oftast ett mycket skadat och sargat självförtroende.

Happy hunting.
Citera
2011-05-11, 15:47
  #36
Medlem
Geniets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice-I-Underlivet
Hur kan jag bygga upp mitt eget självförtroende?

1. Läs någon av Eckhart Tolles böcker.
2. Lär och lev därefter.
3. Lyckan (självförtroende, självkänsla, att bli omtyckt m.m.) kommer som ett brev på posten.
4. KLART!

...och enligt mig, "Att vara lycklig är meningen med livet"
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback