• 1
  • 2
2011-05-03, 22:43
Bannlyst
OT: Kp en PC, Mac suger.

OnT: Angende lagget i BF, s tror jag det kan ha och gra med din hrdvara i datorn.
Citera
2011-05-04, 01:03
Medlem
Snjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepogge

OnT: Angende lagget i BF, s tror jag det kan ha och gra med din hrdvara i datorn.
OT: Vad gr du d i Macforat, Herr Kvastskaft?

OnT: Problemet med BF hade inte med hrdvaran att gra.

Hugo56, har ingen vidare koll p Word, men den har inte "bytt" till engelsk rttning av sig sjlvt? (Om det nu r ngot man kan stlla in). Eller du kanske har skrivit ngra engelska ord s att den tror att den ska rtta engelska?
Citera
2011-05-04, 09:50
Medlem
hugo56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepogge

Jag har bara krt pc innan jag kpte macbooken fr ngra dagar sedan, s jag r verkligen ingen mac fanboy, men operativet r GRYMT mycket bttre n windows.
Citera
2011-05-04, 09:52
Medlem
hugo56s avatar
onT: Det verkar som dokumentet har ndrat sig till ngot annat sprk, fr nr jag kr p skolans datorer i word s rttar den inte orden dr heller (p windows)
Citera
2011-05-04, 09:59
Medlem
Det finns en instllning att gra ngonstans i Word om vilken ordlista/sprk som skall anvndas vid rttning. Vet tyvrr inte exakt var d Words menyer r rrigare n sladdhrvan bakom min hemmabio, men det finns dr.

Eftersom det kommit s mnga versioner av Word till olika operativsystem kan du ven spara Word-dokument i mnga olika .doc-format (docx osv). Testa med ett annat format om dokumentet ser konstigt ut p en PC.

Och grattis till att du nu sitter med en bttre datorupplevelse
Citera
2011-05-04, 10:02
Medlem
hugo56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Viking
Det finns en instllning att gra ngonstans i Word om vilken ordlista/sprk som skall anvndas vid rttning. Vet tyvrr inte exakt var d Words menyer r rrigare n sladdhrvan bakom min hemmabio, men det finns dr.

Eftersom det kommit s mnga versioner av Word till olika operativsystem kan du ven spara Word-dokument i mnga olika .doc-format (docx osv). Testa med ett annat format om dokumentet ser konstigt ut p en PC.

Och grattis till att du nu sitter med en bttre datorupplevelse
jag lste problemet p datorn hr i skolan, om man hgerklickade p den felstavade ordet, klickade p sprk, sedan ange sprk och dr kunde man ndra frn engelska till svenska som standard
Citera
2011-05-04, 11:42
Medlem
cammos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugo56
Jag kr allt p OS X

bfbc2 finns inte fr OS X, s troligen kr du virituellt, d suger naturligtvis alla spel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in