2008-08-24, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Kommer ens PlayTV ens till Sverige?
Vad spelar det för roll? Jag kan väl köpa de från spanien eller england eller nått.
Citera
2008-08-24, 20:23
Medlem
z0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deltron3030
Vad spelar det för roll? Jag kan väl köpa de från spanien eller england eller nått.

Saxar detta från en annan diskussion om PlayTV:

Så detta låter ju lite fattigt?
Citera
2008-08-25, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z0x
Saxar detta från en annan diskussion om PlayTV:

Så detta låter ju lite fattigt?
Måhända att det låter fattigt, dock är det precis vad jag behöver just nu. Passar mig bra.
Citera
2008-08-26, 22:31
Medlem
lajjjbans avatar
Det blir en xbox 360. Fråga mig inte varför, det bara kändes bra.

Ni har redan varit överväldigande hjälpsamma mot mig, men kanske kan ngn hjälpa mig med några sista grejor: Nu är det främst krigsspel och liknande jag tänker spela (typ Call of duty m.fl.), hur många kontroller + ev tillbehör (om det finns några) kan vara värt att köpa? Vad kräver de flesta spel osv?
Citera
2008-08-26, 22:53
Medlem
Bambuelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban

Bra val. Även om jag har valt PS3 just nu så har Xbox360 mycket större spelutbud för tillfället.

Citat:
Ni har redan varit överväldigande hjälpsamma mot mig, men kanske kan ngn hjälpa mig med några sista grejor: Nu är det främst krigsspel och liknande jag tänker spela (typ Call of duty m.fl.), hur många kontroller + ev tillbehör (om det finns några) kan vara värt att köpa? Vad kräver de flesta spel osv?

Bluetooth-headset är iallafall nästan ett måste om du tänker spela online.
Citera
2008-08-27, 00:39
Medlem
Wolfen22s avatar
Citat:

Trist att behöva framstå som en bitter PS3-fanboy, men om det är krigsspel du främst kommer spela så är det, om du kollar på spelen, PS3 som gäller. Call of Duty, Battlefield och Rainbow Six finns till båda konsolerna, däremot kommer bara Resistance 2 och Killzone 2 till PS3, och där har du riktigt tunga krigsspel. Men det är såklart ditt val, och nu lär jag bli dödad av 360-gänget.
Citera
2008-08-27, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfen22
Trist att behöva framstå som en bitter PS3-fanboy, men om det är krigsspel du främst kommer spela så är det, om du kollar på spelen, PS3 som gäller. Call of Duty, Battlefield och Rainbow Six finns till båda konsolerna, däremot kommer bara Resistance 2 och Killzone 2 till PS3, och där har du riktigt tunga krigsspel. Men det är såklart ditt val, och nu lär jag bli dödad av 360-gänget.
Har spelat de första delarna i serierna du räknar upp och jag var inte allt för imponerad. Visst hoppas jag på resistance 2 och killzone 2 eftersom jag är PS3 ägare men... Står dessa två sig mot 360s Halo trilogi?

Jag är lite dissillusionerad när det kommer till PS3s utbud.
Citera
2008-08-27, 11:23
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfen22

Why do you do this to me, why????!
Citera
2008-08-27, 11:44
Medlem
lajjjbans avatar
Nepp, blir ett PS3 istället. Ekonomin tillåter.
Citera
2008-08-27, 11:47
Medlem
Wolfen22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deltron3030
Har spelat de första delarna i serierna du räknar upp och jag var inte allt för imponerad. Visst hoppas jag på resistance 2 och killzone 2 eftersom jag är PS3 ägare men... Står dessa två sig mot 360s Halo trilogi?
Fast är det inte lite magstarkt att jämföra Halo 1 med, trots att vi inte spelat det än, Killzone 2?

Sorry, lajjban, men innan du gör ditt val bör du iallafall checka in:
Resistance: http://www.gametrailers.com/player/18355.html
Metal Gear Solid 4: http://www.gametrailers.com/player/37844.html
Warhawk: http://www.gametrailers.com/player/24537.html
Killzone 2: http://www.gametrailers.com/player/21504.html
Resistance 2: http://www.gametrailers.com/player/36207.html
Call of Duty, Battlefield Bad Compandy och Rainbow Six finns, som jag sa tidigare till båda konsolerna.
Citera
2008-08-27, 13:28
Medlem
lajjjbans avatar
Du övertygade mig Wolfen, det blev ett PS3 och spelen GTA4, Metal gear solid 4, Resistance - fall of man, Call of duty 4.

Tack till alla för all hjälp. Högst tacksam!
Citera
2008-08-27, 15:26
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Du övertygade mig Wolfen, det blev ett PS3 och spelen GTA4, Metal gear solid 4, Resistance - fall of man, Call of duty 4.

Tack till alla för all hjälp. Högst tacksam!
Bra val!
Ska ge mig iväg och köpa MGS4 nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in