2012-04-22, 23:26
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arzlid
Jag fick veta att exemplaret jag köpte var det enda de hade, och att det inte fanns några mer just nu. Jag fick valen att antingen köpa ett Xbox 360 Elite för 1099:-, eller vänta tills ett Xbox 360 Pro finns i butiken. Jag valde att avvakta och sade åt honom att jag ville vänta tills ett Pro kom in i butiken.

De ska såklart avhjälpa problemet direkt eller ge dig pengarna tillbaka, du ska inte behöva sitta & vänta på att det kommer in en annan beg. maskin. Be om att få byta till Elite-maskinen fast du behåller din gamla hårddisk, det hade varit det normala sättet att lösa detta på.
Citera
2012-04-23, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufojesus
De ska såklart avhjälpa problemet direkt eller ge dig pengarna tillbaka, du ska inte behöva sitta & vänta på att det kommer in en annan beg. maskin. Be om att få byta till Elite-maskinen fast du behåller din gamla hårddisk, det hade varit det normala sättet att lösa detta på.

Så de får en 120gbs hårddisk + den begagnade Xbox 360 Pro'n som jag hade, och jag får:

60gb hårddisk från Xbox 360 Pro'n som jag hade, och ett Xbox 360 Elite att sätta den på?

Om du menar så, så ska jag fråga dem det. Hoppas att det går! Tack.
Senast redigerad av Arzlid 2012-04-23 kl. 16:01.
Citera
2012-05-07, 19:14
Medlem
sigurts avatar
Jag hade tänkt köpa ett headset till min xbox 360, jag var förut sugen också och tittade då på ett Turtle beach X41!

Men nu när jag tittar på pricerunner är det inte så många ställen som har den inne på lager, har det kommit nån ny modell som är att föredra eller?
Citera
2012-05-08, 15:36
Medlem
Hej!

Jag har funderingar på att köpa ett headset till mitt 360. Jag har kollar runt lite och hittat några alternativ. Dom jag lutar mest åt är SteelSeries Siberia v2 men frågan är, funkar dom till 360? Eller ska jag gå på några från TurtleBeach eller SteelSeries Spectrum 5XB.

Jag är tacksam för alla tips. Jag är ny i denna djungel och behöver verkligen all hjälp jag kan få
Citera
2012-05-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulKeemp
Hej!

Jag har funderingar på att köpa ett headset till mitt 360. Jag har kollar runt lite och hittat några alternativ. Dom jag lutar mest åt är SteelSeries Siberia v2 men frågan är, funkar dom till 360? Eller ska jag gå på några från TurtleBeach eller SteelSeries Spectrum 5XB.

Jag är tacksam för alla tips. Jag är ny i denna djungel och behöver verkligen all hjälp jag kan få

Jag har även hört att Sennheiser ska ha nåt bra. Jag vill lägga runt 700 på grejen. Så vad ska jag välja Siberia v2? Nåt annat från Steelseries? TurtleBeach? Eller Sennheiser?

Tipsa mig
Citera
2012-05-09, 09:52
Medlem
Har 2500. Xbox eller PS3?
Citera
2012-05-11, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Har 2500. Xbox eller PS3?

xbox definitivt.

*skönare kontroller.
*sony har blivit hackat,inte xbox.
*mer online utbud,dvs:mer demos,filmer,"avatar tilläg"<--stavning?
*mic med i lådan (om du inte köper xbox med kinect)
*"next gen" dvs,kinect
*Halo och Gears of war-exlusivt till xbox 360

sen är det ju en smaksak..kolla runt lite på olika forum,kanske YouTube?
men det är ju somsagt en smaksak!
Citera
2012-05-17, 15:04
Medlem
flashbooks avatar
har köpt mig ett xbox 360, och det verkar inte funka till min tv.
skickade tillbaka det för trodde inte hdmi utgången funkade, för datorns hdmi funkar till tvn(rätt ny tv)
när jag får tillbaka det funkar det fortfarande inte, så far till en polare och provar och det funkar...
så nu har jag kopplat in det i dator, men då funkar ju inte ljudet så klart...

så nu söker jag mig ett xbox headset som jag lätt kan koppla in( inte ett sånt som följer med som man kopplar in i dosan där man bara hör folk som pratar och inge "pangpang" ljud från spelen...

är väl redo att lägga ~1k..
Citera
2012-05-17, 15:21
Medlem
lumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbook
har köpt mig ett xbox 360, och det verkar inte funka till min tv.
skickade tillbaka det för trodde inte hdmi utgången funkade, för datorns hdmi funkar till tvn(rätt ny tv)
när jag får tillbaka det funkar det fortfarande inte, så far till en polare och provar och det funkar...
så nu har jag kopplat in det i dator, men då funkar ju inte ljudet så klart...

så nu söker jag mig ett xbox headset som jag lätt kan koppla in( inte ett sånt som följer med som man kopplar in i dosan där man bara hör folk som pratar och inge "pangpang" ljud från spelen...

är väl redo att lägga ~1k..

testa att koppla in den i tv'n(utan ett spel i) och håll in RT+Y, det ska återställa dina bildinställningar.

Läst om många som behövt göra detta på ps3, så det kanske funkar på 360 också.
Citera
2012-05-18, 15:18
Medlem
Fina Gubbens avatar
http://www.dustinhome.se/product/501...0638599_120518

Rea på 360 hos Dustin just nu. Xbox 360 Slim 250GB. Forza 3 och Cyrsis 2 följer med. Endast 1490 kronor.
Citera
2012-05-20, 15:52
Medlem
flashbooks avatar
funkade inte att trycka RT+Y...

fail, köpte mitt för 2,5k aldrig spelat med ljud än^^
Citera
2012-06-08, 17:06
Medlem
GeneralFredriks avatar
Hejsan alla! Jag har ett Wii med sådana här gamla kablar (tre kablar med gul, vit och röd färg som sitter tillsammans) och det passar inte i min tv-apparat. För på tv-apparaten så har jag bara HDMI uttag, USB, till PC:n och något annat smått och gott. Men inget som man hade förut på gamla tv-apparater. Så min fråga är då, vad behöver jag för kabel för att kunna spela mitt Wii? Jag antar att jag måste ha någon sorts HDMI kabel eller liknande. Som ni kanske märker så är jag inte så teknisk av mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in