Som topic säger så har jag installerat Ubuntu 11.04, hade tidigare windows 7 och valde då en pararell installation via Windows när jag installerade Ubuntu.
När jag nu startar Ubuntu så hittar jag inte min musik, som ligger under min användare på windows under c: . Är det någon som vet hur jag kan spela upp min musik även via Ubuntu?
Som topic säger så har jag installerat Ubuntu 11.04, hade tidigare windows 7 och valde då en pararell installation via Windows när jag installerade Ubuntu.
När jag nu startar Ubuntu så hittar jag inte min musik, som ligger under min användare på windows under c: . Är det någon som vet hur jag kan spela upp min musik även via Ubuntu?
När jag klickar så jag kommer till "mina dokument" så att säga så ligger där inget i mapparna. Har försökt att skriva att jag vill gå till "C:" men detta funkar inte heller. Har av någon anledning också bara 2GB ledigt på hårddisken enligt ubuntu, kan detta ha något med problemet att göra?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!