2011-04-28, 21:39
Medlem
philhermouths avatar
Jag vill brja med att sga hej till alla kamrater/motstndare hr p fb. Jag harr valt att bli medlem efter en lng tids frekvent beskande hr p fb. och detta r mitt frsta mne.

Till saken nu...

Jag r s jvla trtt p dessa hgljudda, respektlsa och ouppfostrade araber att jag fr lust till att starta ett medborgargarde och leta efter varenda kriminell arab (speciellt vldtktsmn) och f dom att lida s mycket som deras offer har lidit. Frmst arabiska irakier r det vrsta folk som finns enligt mig.

Jag som utlnning (persisktalande), vill inte ha de hr alls. Folk skyller allt som araber gr, p Islam. Det r idiotiskt. Det har med arabernas kultur att gra utan tvekan. Jag anser mig vara ateist och tycker inte att man ska lgga skulden p muslimer eller andra fr vad dessa ckliga araber gr.

Hade jag ftt veta att en vnninna eller bekant till mig hade blivit vldtagen av en arab, hade jag tagit reda p namn och adress, kt hem till familjen och brnt upp mammans slja och pissat hans syster i ansiktet och videofilmat allt och skickat det till honom fr att han ska uppleva denna enorma smrta ett offer knner.

Nu r sklart inte alla araber likadana men de flesta r s enligt min egen erfarenhet. Hatar ni araber mer n ngot annat folk? Vad skulle ni vilja gra mot de om ni hade chans att hmnas fr alla vldtkts och misshandelsoffer utan att f lagliga tgrder tagna mot er?
2011-04-28, 21:43
Medlem
ganglere2s avatar
Frga 1: Inte mest kanske men definitivt ett av de folken. Srskilt de av det folket som har kommit hit. De som vller in i vrt land r inte de bsta exemplaren precis.

Frga 2: Ja, det skulle inte bli ngra terfallsfrbrytare.
2011-04-28, 21:44
Bannlyst
Araber och negrer.
2011-04-28, 21:47
Medlem
philhermouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Frga 1: Inte mest kanske men definitivt ett av de folken. Srskilt de av det folket som har kommit hit. De som vller in i vrt land r inte de bsta exemplaren precis.

Frga 2: Ja, det skulle inte bli ngra terfallsfrbrytare.

Kan du utveckla ditt svar p frga tv?
2011-04-28, 21:47
Medlem
kirlifs avatar
Araber och allt som har med balkan att gra.
2011-04-28, 21:48
Medlem
filipdinhos avatar
Hatar r ett starkt ord.
Araber r egentligen inte s idiotiska.
Dom "leker" ngot nr det r folk runtomkring.

Men jag hatar dessa religoner! Pissa p deras muslim skit. Jag skiter i Jesus och kristen-bg-domen.
Iaf s r inte araber s kaxiga om du blir bra vn med de. Annars ska du nog hlla dig p avstnd
Jag gillar tjejerna dock!! 17 riga med stora pattar, rv etc.
2011-04-28, 21:53
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philhermouth
Kan du utveckla ditt svar p frga tv?

Tyvrr har fb inte ngon sdan dringa hftig skjutande smiley.
2011-04-28, 21:54
Medlem
philhermouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filipdinho
Hatar r ett starkt ord.
Araber r egentligen inte s idiotiska.
Dom "leker" ngot nr det r folk runtomkring.

Men jag hatar dessa religoner! Pissa p deras muslim skit. Jag skiter i Jesus och kristen-bg-domen.
Iaf s r inte araber s kaxiga om du blir bra vn med de. Annars ska du nog hlla dig p avstnd
Jag gillar tjejerna dock!! 17 riga med stora pattar, rv etc.

Det r just deras "lekande" och respektlshet fr andra mnniskor i periferin som str mig mest. Jag knner en del araber och visst, r du vn med en s r de snlla. Men om du inte r det... Ja, d ger de dig en ordentlig stare-down samtidigt som deras aplten ekar i bakgrunden.
2011-04-28, 22:07
Bannlyst
Citat:
Jag vill brja med att sga hej till alla kamrater/motstndare hr p fb. Jag harr valt att bli medlem efter en lng tids frekvent beskande hr p fb. och detta r mitt frsta mne.

Till saken nu...

Jag r s jvla trtt p dessa hgljudda, respektlsa och ouppfostrade araber att jag fr lust till att starta ett medborgargarde och leta efter varenda kriminell arab (speciellt vldtktsmn) och f dom att lida s mycket som deras offer har lidit. Frmst arabiska irakier r det vrsta folk som finns enligt mig.

Jag som utlnning (persisktalande), vill inte ha de hr alls. Folk skyller allt som araber gr, p Islam. Det r idiotiskt. Det har med arabernas kultur att gra utan tvekan. Jag anser mig vara ateist och tycker inte att man ska lgga skulden p muslimer eller andra fr vad dessa ckliga araber gr.

Hade jag ftt veta att en vnninna eller bekant till mig hade blivit vldtagen av en arab, hade jag tagit reda p namn och adress, kt hem till familjen och brnt upp mammans slja och pissat hans syster i ansiktet och videofilmat allt och skickat det till honom fr att han ska uppleva denna enorma smrta ett offer knner.

Nu r sklart inte alla araber likadana men de flesta r s enligt min egen erfarenhet. Hatar ni araber mer n ngot annat folk? Vad skulle ni vilja gra mot de om ni hade chans att hmnas fr alla vldtkts och misshandelsoffer utan att f lagliga tgrder tagna mot er?

r du perser? Du borde skmmas.

Har du inte vxt upp bland svenskar? Jag kommer ihg nr jag var liten och alla svenskar mobbade mig. Dom lt sina barn mobba mig.

Nr min persiska morsa kom fram till dom spelade dom oskyldiga och jag fick vara idioten. Ingen jvla svensk hjlpte till.

Det var en dag i ett plantage en svensk kvinna drog bort ngon slags rutten frukt som min morsa hade hjlpt till med. Hon sa t mig att sticka hem och kastade ivg plantan rakt in p trjan s den blev smetigt. Det var en staket ver det s jag kunde inte komma ver den, och inga barn tilltet.

Nr jag kom hem s sa jag vad som hnde och hon sa att hon inte orkade och att jag ska sluta gra s mot dom. Nr hon sg min trja blev hennes ansikte grn och hennes gon helt dda. Hon skrek fula ord, drog ner svenska flaggan och marcherade rakt hem till sin "vninna", och spottade p henne. Vnninan blev helt chockad och min morsa rev stolt snder hennes ansikte. Sen dess s har hon varit riktigt bitter bland svenskar. Jag r stolt ver henne. Men hennes reaktion nr hon sg min trja var helt priceless. Frn att lska till att hata p mindre n en sekund.

Det finns mnga bra araber men praktiserande muslimer r ju fr fan helt galna. Jag vill ha tillbaka Persien och driva ut dom, men det gr inte lngre.

Du ska som perser bry dig om ditt folk och inte dessa. Dom bryr sig inte om dig. Inbilla dig inte. Men dremot om en av dina persiska kompisar blev vldtagna skall du precis gra som du sger.

Jag skulle kunna allierade mig med vstvrlden fr att driva ut muslimerna ur Iran och lta mitt folk vistas dr igen, om det var mjligt.

Och ja, jag blir faktiskt bitter nr jag ser svenskar bli misshandlade utan nn anledning faktiskt. Jag har lite av mitt mnskliga medknsla kvar.
2011-04-28, 22:10
Medlem
Mad monks avatar
Eftersom du ber s snllt s ska jag tala om vad man skulle gjort, frst avlgsnar man dennes organ och kr ner det i halsen p arablymmlen tills fanskaept kvvs. Sen hnger man upp denne i en lyktstolpe s att de blev krkfda. Ngra frgor p det?

Ja, jag hatar araber och negrer med. Och d menar jag verkligen hatar.
Senast redigerad av Mad monk 2011-04-28 kl. 22:12.
2011-04-28, 22:11
Medlem
Citat:
Det r just deras "lekande" och respektlshet fr andra mnniskor i periferin som str mig mest. Jag knner en del araber och visst, r du vn med en s r de snlla. Men om du inte r det... Ja, d ger de dig en ordentlig stare-down samtidigt som deras aplten ekar i bakgrunden.

Mjo de r empatilsa, och njuter verkligen av att skada andra. Man ser det redan hos vldigt unga araber. Vore kul om ngon forskade p arabers hjrnor. Lt dem titta p filmsekvenser dr folk blir skadade och se hur de reagerar. Jag r rdd att resultaten skulle vara s skrmmande att de skulle pk-stmplas direkt och aldrig komma ut i media.
Senast redigerad av Konkurrent 2011-04-28 kl. 22:22.
2011-04-28, 22:13
Medlem
Blchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperactivesonic
Nr jag kom hem s sa jag vad som hnde och hon sa att hon inte orkade och att jag ska sluta gra s mot dom. Nr hon sg min trja blev hennes ansikte grn och hennes gon helt dda. Hon skrek fula ord, drog ner svenska flaggan och marcherade rakt hem till sin "vninna", och spottade p henne. Vnninan blev helt chockad och min morsa rev stolt snder hennes ansikte. Sen dess s har hon varit riktigt bitter bland svenskar.

Vad hade hennes dvarande vninna gjort henne fr att hon skulle som du sa "riva snder hennes ansikte" ?? Och du r stolt ? Det sger en hel del om dig. Och vad du har fr mentalitet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in