Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-28, 20:16
  #1
Avstängd
Kamoys avatar
Jag är på jakt efter ett helvitt (inga utsmyckningar) vitt kraftfullt läderbälte, max 1000 sek. Finns säkert det jag e ute efter på NK men lite dyrt för min plånbok...tips på var man skulle kunna hitta en fint sådant i stockholm? Kan tänka mig ett vitt ormskinnsbälte också
Citera
2011-04-28, 20:25
  #2
Medlem
Pallevantes avatar
Du är villig att lägga tusen spänn på ett bälte men tycker att NK är lite dyrt? Jag tycker att du ska gå dit och titta ändå, jag har svårt att se att du inte skulle kunna hitta ett vitt läderbälte för under lusingen där.
Citera
2011-04-28, 20:31
  #3
Avstängd
Kamoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Du är villig att lägga tusen spänn på ett bälte men tycker att NK är lite dyrt? Jag tycker att du ska gå dit och titta ändå, jag har svårt att se att du inte skulle kunna hitta ett vitt läderbälte för under lusingen där.

ok, går väl förbi där imorgon då, dem har ju en marlboroklädbutik, kanske har dem vad jag letar efter där?
Citera
2011-04-28, 20:39
  #4
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamoy
ok, går väl förbi där imorgon då, dem har ju en marlboroklädbutik, kanske har dem vad jag letar efter där?
Jag har faktiskt ingen aning. Mitt bälte är i svart läder, jag köpte det på Zara-rean för 60 spänn.
Citera
2011-04-28, 20:54
  #5
Avstängd
Kamoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Jag har faktiskt ingen aning. Mitt bälte är i svart läder, jag köpte det på Zara-rean för 60 spänn.
äkta läder? jag e inte ute fuskläder som går sönder efter 1 månads användning
Citera
2011-04-29, 08:50
  #6
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamoy
äkta läder? jag e inte ute fuskläder som går sönder efter 1 månads användning
Ja, äkta läder skuret ur en enda bit bisonoxe.
Citera
2011-04-30, 01:25
  #7
Medlem
Mr.Maazes avatar
Välsorterade väskaffärer brukar väl oftast sälja bälten också? Majoriteten av de bälten som säljs i dessa affärer är förmodligen svarta, men som sagt, i välsorterade väskaffärer borde vita bälten finnas!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback