• 1
  • 2
2011-04-28, 16:46
Medlem
Jag drog till nordstan igår och köpte absolut torr. När jag kom hem smetade jag på skiten men till skillnad från alla andra (vad jag läst) så kände jag nästan inte något svidande alls efteråt. Jag tog det på eftermiddagen annars följde jag instruktionerna helt. Idag kändes det bra i början men efter ett tag svettades jag som vanligt nästan. Ena armhålan var lite bättre. Jag har hår under armhålan. Kan det vara så att AT inte kom åt ordentligt när jag la på det? Någon som har andra förslag på vad felet kan vara?
Citera
2011-04-28, 16:49
Bannlyst
Du följde instruktionerna helt sa du?

Det tas precis innan läggdax under armhålorna. Du ska vara torr under armhålorna när det smetas på.
Citera
2011-04-28, 16:50
Medlem
Du kan behöva använda det 2-3 ggr innan det hjälper helt.
Citera
2011-04-28, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlaashBaack
Du följde instruktionerna helt sa du?

Det tas precis innan läggdax under armhålorna. Du ska vara torr under armhålorna när det smetas på.

Ja det gjorde jag, FÖRUTOM att jag tog det på eftermiddagen. Men vad kan det spela för roll? Idag ska jag ta det en gång till, och då innan läggdags!

Jag hade stora förhoppningar innan men nu är dom borta känns det som.
Citera
2011-04-28, 16:55
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Funkar inte för mig heller, eller funkar litegrann dagen efter man haft på det. Efter den dagen är det dock lika svettigt som vanligt
Senast redigerad av RosaRutigPenna 2011-04-28 kl. 17:02.
Citera
2011-04-28, 16:56
Medlem
N-dawgs avatar
fungerar inte för mig heller, ska imorgon till en klinik och få botox, DET hjälper..
Citera
2011-04-28, 16:58
Medlem
Picasillys avatar
Funkar inte för mig heller. Eller jo, det svider som fan - det gör det, men när det väl torkat så svettas jag som en gris ändå.
Citera
2011-04-28, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnah
Du kan behöva använda det 2-3 ggr innan det hjälper helt.

Skönt att höra. Hoppet kom tillbaks nu. Jag ska ta en gång till ikväll. Har även klipps håret men en sax så att det inte är så långt längre (INTE rakat). Förhoppningsvis kommer AT åt bättre när ja stryker på det.
Citera
2011-04-28, 17:01
Medlem
Runsliingans avatar
Fan vad dåligt det funkar för er :O

Om jag tar Absolut Torr på Söndag kväll kan jag gå utan deo hela veckan utan att svettas något :O
Citera
2011-04-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Funkar inte för mig heller, eller funkar litegrann dagen efter man haftpå det. Efter den dagen är dte dock lika svettigt som vanligt

Citat:
Ursprungligen postat av N-dawg
fungerar inte för mig heller, ska imorgon till en klinik och få botox, DET hjälper..

Citat:
Ursprungligen postat av Picasilly
Funkar inte för mig heller. Eller jo, det svider som fan - det gör det, men när det väl torkat så svettas jag som en gris ändå.

Fan. Hoppas att det kommer fungera för mig efter en andra strykning.

Citat:
Ursprungligen postat av N-dawg

Låter intressant. Börjar det fungera direkt? Hur lång tid tar det att få en remiss?
Citera
2011-04-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runsliingan
Fan vad dåligt det funkar för er :O

Om jag tar Absolut Torr på Söndag kväll kan jag gå utan deo hela veckan utan att svettas något :O

Skönt för dig. Hur var det första gången? Fungerade det direkt?
Citera
2011-04-28, 17:08
Medlem
Jorups avatar
Annars kan du ju alltid spruta in botox under armarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in