2013-07-10, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Tror inte herr Ippskiff har tillräcklig mängd och ej heller rätt amunition för att kunna göra någon skada,

Fortsätt du att tro det om det hjälper dig att sova bättre på nätterna.

Citat:
personligen röstar jag för att hoppa på arken.

Traitor!
If you're not up for defending your motherland then you don't deserve to have one.

Citat:
De sakerna som kommer att inta jorden är inte trevliga. Här (ca 8 min in om inte tidslänken fungerar) kan du få lyssna till en som mött en Nephilim (i form av en varulv), 10 fot lång vilket motsvarar ca 3 m.

The bigger they are, the harder they fall.

Citat:
Jag har själv haft hembesök ett antal gånger av saker som inte är av denna värld

Me 2. Har du bränt "onda"(/parasiterande) andar med amplifierad kärleksenergi nån gång? It's fun
Sen har jag haft ett annat besök också, som jag nog inte vill berätta om ens eftersom jag ändå inte har några bevis .. Men safe to say är att de flydde hals över huvud när jag projicerade en tanke rakt in i deras härligt telepatiskt utvecklade frontallob där jag gjorde klart för dem att jag visste att de var där och gärna såg att de identifierade sig innan de började mecka med mitt huvud.
De trodde nämligen jag sov när de kom, men det gjorde jag ju inte. Jag kan själv bestämma vilken medvetandefrekvens jag skall ha och om dessa besökare använde en deltavågsmätare för att avgöra om deras offer sover eller ej så fick de denna gång ett missvisande resultat. Deltavågorna var där men jag var vid fullt medvetande ändå

Citat:
och de kan få en att bli imobiliserad (förlamad).

Yep, de använder en vad jag kallar "quantum locking device". Man kan dock överkomma dess effekt skitlätt genom att fasskifta sin kroppsfrekvens en "notch" åt något håll och sedan cancellera vågen i sin helhet med en enkel punktfokus.
De i sin tur skulle kunna komma förbi detta genom att i realtid skifta frekvensinställningen så att de alltid har en stående våg på den frekvens jag använder men jag gissar att de helt enkelt bara fått utrustningen av någon och därmed inte vet hur man gör realtidsförändringar i energifältets fas och frekvens.

Citat:
När det var som värst så provade jag att be om lite assistans från vår herre

That works too, but ain't nearly as fun as battling them yourself.

Citat:
Du måste själv be om hjälp för annars kan den goda sidan inte träda in och hjälpa dig.

Jag ser den goda sidan som en backup och har faktiskt använt dem en gång. Inte mot vare sig andar eller aliens dock utan enbart mot fysiska problem jag skapat för mig själv och som växt till att bli så stora att jag inte kunnat lösa dem på egen hand.
Man får assistans DIREKT om man bara ber om det.

Citat:
En döende man berättar här att det enda du behöver i den här världen är något som aldrig förändras och det är skyddet/"säkerheten" som endast kan fås av vår skapare, allt annat är förgängligt och utan betydelse.

He must have an awfully boring life..
Citera
2013-07-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Fortsätt du att tro det om det hjälper dig att sova bättre på nätterna.
Hur har du tänkt bekämpa andliga väsen? Eller är den gode Ippskiff en ärkeängel likt Gabriel?

Enligt Ephesians 6:12 så är motståndet andliga väsen (fallna änglar, demoner osv) och det är något ur den kategorin som jag har "brottats" med några gånger utan framgång.

"Ephesians 6:12
King James Version (KJV)
12 For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

Citat:
Traitor!
If you're not up for defending your motherland then you don't deserve to have one.

Våra länder är (nog) endast en papperskonstruktion för att skapa betalningsskyldiga mot respektive nations statsskuld. Jag är allt en patriot och skulle offra en hel del om så krävdes.

Citat:
The bigger they are, the harder they fall.

En Nephilim på några meter är nog svårslagen med den vapenarsenal en Svennebanan kan få händerna på.

Citat:
Me 2. Har du bränt "onda"(/parasiterande) andar med amplifierad kärleksenergi nån gång? It's fun
Sen har jag haft ett annat besök också, som jag nog inte vill berätta om ens eftersom jag ändå inte har några bevis .. Men safe to say är att de flydde hals över huvud när jag projicerade en tanke rakt in i deras härligt telepatiskt utvecklade frontallob där jag gjorde klart för dem att jag visste att de var där och gärna såg att de identifierade sig innan de började mecka med mitt huvud.
De trodde nämligen jag sov när de kom, men det gjorde jag ju inte. Jag kan själv bestämma vilken medvetandefrekvens jag skall ha och om dessa besökare använde en deltavågsmätare för att avgöra om deras offer sover eller ej så fick de denna gång ett missvisande resultat. Deltavågorna var där men jag var vid fullt medvetande ändå
Nej, någon "amplifierad kärleksenergi" har jag inte tillgång till utan det har mest varit "brottning" för min del. Är ny inom det här och får improvisera allt eftersom.
En som jag råkade ut för stod bredvid sängen och kollade på mig med sina stora ögon, men eftersom jag inte hade nån lust att köra en stirrningstävling så vände jag mig om för att sova vidare. Tydligen var inte det särskilt populärt för han började knuffa mig i ryggen och när jag fortfarande inte reagerade så lyfte han upp mig i taket och då tyckte jag det vart lite otrevligt och sa något i stil med: "I Jesu Kristi namn nu räcker det!" Det var då något kom in och avbröt "flygturen" och jag såg en ljuseffekt liknande Milenium Falcons ljushastighets-inträde.

Citat:
Yep, de använder en vad jag kallar "quantum locking device". Man kan dock överkomma dess effekt skitlätt genom att fasskifta sin kroppsfrekvens en "notch" åt något håll och sedan cancellera vågen i sin helhet med en enkel punktfokus.
De i sin tur skulle kunna komma förbi detta genom att i realtid skifta frekvensinställningen så att de alltid har en stående våg på den frekvens jag använder men jag gissar att de helt enkelt bara fått utrustningen av någon och därmed inte vet hur man gör realtidsförändringar i energifältets fas och frekvens.

Jag har bara tagit i ordentligt så har jag kommit ur deras grepp, kanske gör något av det du säger fast omedvetet.

Citat:
That works too, but ain't nearly as fun as battling them yourself.
Bättre fly än illa fäkta!

Citat:
Jag ser den goda sidan som en backup och har faktiskt använt dem en gång. Inte mot vare sig andar eller aliens dock utan enbart mot fysiska problem jag skapat för mig själv och som växt till att bli så stora att jag inte kunnat lösa dem på egen hand.
Man får assistans DIREKT om man bara ber om det.

Den goda sidan är Gud (treenigheten) och hans ärkeänglar. Våran tid här på jorden tror jag är ett sorts test för att se om vi är "värdiga" att få komma till himmelriket den dagen vi dör. Visst får man assistans om det behövs, men man måste be om det för som det verkar kan de inte riktigt komma till undsättning om man inte uttryckligen ber om det.

Själva grejen är den att om du inte har bett Jesus att rädda dig så kvittar all kunskap du har om det här för du kommer hamna i helvetet den dagen ditt liv är till ända. Jesus uttalande i John 14:6 säger just detta.

"John 14:6
King James Version (KJV)
6 Jesus saith unto him, I am the way, the truth, and the life: no man cometh unto the Father, but by me."

Även i det här klippet kan man höra om detta

Citat:
He must have an awfully boring life..
Nu lever han ju inte längre, men hans själ lever vidare i evighet.
Senast redigerad av BloodNGuts 2013-07-10 kl. 18:36.
Citera
2013-07-10, 20:15
Bannlyst
Citat:
Hur har du tänkt bekämpa andliga väsen?

Det har jag redan förklarat i inläggen ovan.

Citat:
Enligt Ephesians 6:12 så är motståndet andliga väsen (fallna änglar, demoner osv) och det är något ur den kategorin som jag har "brottats" med några gånger utan framgång.

Vet du att vara totalt hänsynslös då?
Alltså, det är ingen dans på rosor att slåss mot demoner. Man måste vara lika hänsynslös som dem..
Är man inte kapabel att utföra sådan andlig brutalitet så skall man inte befatta sig med sådana väsen över huvud taget.
Jag har dock inget val, då de attraheras av en del av de energier jag utstrålar. Man hade liksom inget annat val än att helt enkelt lära sig tackla dem.

Citat:
"Ephesians 6:12
King James Version (KJV)
12 For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

I find Drama quite boring. The universe is much simpler than many people would like to believe.

Citat:
En Nephilim på några meter är nog svårslagen med den vapenarsenal en Svennebanan kan få händerna på.

Däremot hanterar de projicerad mental energi väldigt väldigt dåligt, och med rätt intention och fokus så brinner de som ett ljus på ett ögonblick.

Citat:
Nej, någon "amplifierad kärleksenergi" har jag inte tillgång till utan det har mest varit "brottning" för min del. Är ny inom det här och får improvisera allt eftersom.

Ah, ja .. Nej, brottas skall du inte göra med dem. De har i princip hela nollpunktsfältet till sitt fria förfogande så du kan aldrig klå dem med råstyrka. Du måste istället fokusera på att helt cancellera ut deras energier genom att, med samma tillgivenhet och resolution som de använder, sända ut raka motsatsen till deras energi.. Och, negativ energi må vara både kraftfull och intensiv, men positiv energi är understödd med 10 gånger mer power varpå du klår dem i uthållighetsdelen. Det är nämligen så att Du också har tillgång till hela nollpunktsfältet och rätt använt kan det åstadkomma underverk med minimal arbetsinsats.

Citat:
Tydligen var inte det särskilt populärt för han började knuffa mig i ryggen och när jag fortfarande inte reagerade så lyfte han upp mig i taket och då tyckte jag det vart lite otrevligt och sa något i stil med: "I Jesu Kristi namn nu räcker det!" Det var då något kom in och avbröt "flygturen" och jag såg en ljuseffekt liknande Milenium Falcons ljushastighets-inträde.

Du använder din tro på Jesus, jag använder mitt Ego.. Men i mångt och mycket och rent tekniskt sett, så gör vi nog ungefär samma sak där.

Citat:
Jag har bara tagit i ordentligt så har jag kommit ur deras grepp, kanske gör något av det du säger fast omedvetet.

Ett nej är alltid ett nej och dessa entiteter är väl medvetna om den kraft som människan faktiskt besitter så om man bara säger ifrån och menar det så backar de direkt.

Själv fungerar jag väl mera som en bug-zapper där .. De förtrollas av mitt ljus och går in för att plocka fram sugröret och dricka och ZAP!

Man kan väl säga som så att numera är det väldigt väldigt få entiteter som faktiskt kommer när jag lyser som starkast, och de som kommer brukar hålla sig på tryggt avstånd och nöja sig med att bara observera numera.

Citat:
Bättre fly än illa fäkta!

They can find you Anywhere. It's pointless to run from partly interdimensional entities. They are everywhere and everytime in 3D.

Bättre fäkta än illa fly.

Citat:
Den goda sidan är Gud (treenigheten) och hans ärkeänglar.

Jag har en helt annan uppfattning om kosmos än vad du har och särskiljer inga entiteter från några andra. Jag ser goda go bad och dåliga go good varenda dag och har helt enkelt bara slutat upp med att kartlägga dem och fokuserar istället på att hålla Min Egen instinktiva mentala integritet och linje för vad som är och inte får vara.
När jag blåser vita lågor så tappar jag inte in på nån speciell entitet utan fokuserar snarare på att kanalisera energin från HELA det positiva kollektivet på en gång, oavsett vem som är var och hur.

Fokuserar man på namn och skit så sätter man upp sig för fällor eftersom det är skitlätt för t ex 4-dimensionella entiteter att kapa namn och klippa in sig på "radio"stationen.

Citat:
Våran tid här på jorden tror jag är ett sorts test för att se om vi är "värdiga" att få komma till himmelriket den dagen vi dör.

värdig/klar/nyckläckt/myndig eller whatever typ.
Själv har jag varit i himlen, got bored to tears after a half eternity and went back here to find out why. Now I know .. I really LOVE this life.

Citat:
Själva grejen är den att om du inte har bett Jesus att rädda dig så kvittar all kunskap du har om det här för du kommer hamna i helvetet den dagen ditt liv är till ända.

Men i och med att jag har personlig erfarenhet av väldigt många aspekter av existensen som sådan, så vet jag att de orden är lögn/förvanskning av sanningen.

Citat:
Nu lever han ju inte längre, men hans själ lever vidare i evighet.

So do yours.
Alltså, Jesus är en trevlig entitet, nice på alla sätt och väldigt lätt att ha att göra med, men det är allt så långt som jag är intresserad av honom.
Citera
2013-07-11, 10:47
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Önskar vi hade ett spiritualitetforum för sådana här diskussioner...
Citera
2013-07-12, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
Är ni på riktigt, trollar ni, skojar ni, eller är ni psykotiska?

seriös fråga.
Jag är på riktigt, trollar inte, skojar inte och är inte psykotisk.

Kommer du till insikt om sanningen så stöter du på patrull, i mitt fall har det varit möten med något slags andliga väsen (fallna änglar, demoner, ...).
Senast redigerad av BloodNGuts 2013-07-12 kl. 11:22.
Citera
2013-07-12, 11:48
Medlem
ravnats avatar
Vad sysslar den gamle gode Icke med nuförtiden? Har han några ny schysta teorier om sakernas tillstånd?
Citera
2013-07-12, 12:31
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Vad sysslar den gamle gode Icke med nuförtiden? Har han några ny schysta teorier om sakernas tillstånd?

han har samlat ihopa £300.000 till en radio/tv station som han nu jobbar på varje dag.

Den heter "The People's Voice" och skall sända 24/7. Kommer starta nån gång i November är det sagt.

Mycket spännande faktiskt. Han sliter som ett djur för mänskligheten, säga vad man vill om honom och hans böcker.. Men han jobbar definitivt i godo och inte i ondo!

Hade han suttit på lyxvillan och lyxbilen som tex Alex Jones hade det varit lite annorlunda.
Han har en liten trea i England bara, som är sparsamt inredd.
Så folk som säger att han gör det för pengarna är faktiskt ute och cyklar när det gäller Icke.

Alla hans inkomster, som förvisso är miljonbelopp (i dollar) per år - går återigen till att hyra nya lokaler som tex Wembley och resa runt jorden och ge föredrag.

Såklart är han långt ifrån fattig, men han lever väldigt sparsamt hursom.
Bra kille dendär, även om 35% av det han skriver om antingen är fantasi eller nytänkande/icke bevisad vetenskap.
Lögner vill jag absolut inte kalla det då jag verkligen tror att HAN tror på det han säger - även om han har svårt att bevisa det.

Många stora tänkare och filosofer tänker såpass fritt och öppet och utanför lådan att det kan låta lite galet - men det betyder faktiskt inte att det är lögner. Han kan ha helt fel - men att ljuga (medvetet sprida osanning) gör han INTE, det är jag övertygad om.
Hursom, 75% av vad Icke handlar om är iaf på riktigt och påtagligt. Det i samband med hur han faktiskt sliter väldigt hårt (han är en gammal gubbe nu och börjar få krämpor) gör att han är en bra gubbe i min bok.

Detta om detta.
Citera
2013-11-13, 15:58
Medlem
alienDNAs avatar
Nu är det bara 5 dagar kvar!
Hoppas det inte floppar!!

Vi behöver en riktig radio/tv station som kan slänga Alex Jones och hans lögner rent åt helvete.
Citera
2013-11-13, 18:08
Medlem
BEings avatar
Ja, vi behöver fler som David.
Citera
2013-11-15, 15:54
Medlem
pranxters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Håller just på och läser David Ickes nya tegelstensbok "Tales from the Time Loop". Han må vara halvgalen men han har underligt nog många poänger att komma med vad gäller samarbetet mellan multinationella företag och regeringar.

Tyvärr undergrävs ju hans trovärdighet av att han påstår att världsledarna är reptiler från rymden , men även en blind höna....

Några fler än jag här som läst hans böcker?
Jag skulle aldrig ta i hans böcker med en tio meter lång tång ens. Karln är ju en stolle om han menar allvar med allt han skriver.
Citera
2013-11-25, 12:35
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pranxter
Jag skulle aldrig ta i hans böcker med en tio meter lång tång ens. Karln är ju en stolle om han menar allvar med allt han skriver.

Skulle du vilja förklara din paradox? Först säger du att du inte skulle ta i hans böcker.
Sedan skriver du "om han menar allvar med allt han skriver".

Har du läst hans böcker utan att ta i de menar du? För du sitter väl inte och ljuger? Eller menar du att du läst allt han skrivit, via någon jag-hatar-david-icke site?
Det är ungefär lika efterblivet som att jag skulle säga
"fan vad jag hatar Martin Scorceses' filmer. Skulle inte se på dom ens med solglasögon!"

ont:
Idag kl 17:00 GMT (vilket borde bli 18.00 svensk tid?) Startar THE PEOPLES VOICE!!

Hoppas det inte floppar. Stor flopprisk tyvärr.
Senast redigerad av alienDNA 2013-11-25 kl. 12:38.
Citera
2013-11-25, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
Skulle du vilja förklara din paradox? Först säger du att du inte skulle ta i hans böcker.
Sedan skriver du "om han menar allvar med allt han skriver".

Har du läst hans böcker utan att ta i de menar du? För du sitter väl inte och ljuger? Eller menar du att du läst allt han skrivit, via någon jag-hatar-david-icke site?
Det är ungefär lika efterblivet som att jag skulle säga
"fan vad jag hatar Martin Scorceses' filmer. Skulle inte se på dom ens med solglasögon!"

ont:
Idag kl 17:00 GMT (vilket borde bli 18.00 svensk tid?) Startar THE PEOPLES VOICE!!

Hoppas det inte floppar. Stor flopprisk tyvärr.

Ska bli kul att se!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in