Den nyss från sin semester i Irak (undra om han fortfarande är "mordhotad, förföljd och riskerar tortyr där" ?) hemkommna svensk-irakiska kurden Thamer El Mounsi inledde sin nya vistelse i det massinvandringsälskande landet väldigt driftigt med kulturberikning direkt! Med en krossad whiskeyflaska gick kulturberikaren loss på sin duellant (en man som han hade tjafsat med på flyget). Samtidigt skrek han "jag ska döda dig" på en mängd vackra språk, samt det barbariska språket kallat svenska. Händelsen ägde rum på flygplatsen landvetter i GBG. Irakiern dömdes lyckligtvis till 20 månaders tv-spel & bänkpress, men varför skickade dom inte hem honom honom med första bästa flyg när han uppenbarligen är trygg där samtidigt som han sätter ribban högt den första minuten han är här?
Senast redigerad av qwerty93 2011-04-27 kl. 23:55.
Den nyss från sin semester i Irak (undra om han fortfarande är "mordhotad, förföljd och riskerar tortyr där" ?) hemkommna svensk-irakiska kurden Thamer El Mounsi inledde sin nya vistelse i det massinvandringsälskande landet väldigt driftigt med kulturberikning direkt! Med en krossad whiskeyflaska gick kulturberikaren loss på sin duellant (en man som han hade tjafsat med på flyget). Samtidigt skrek han "jag ska döda dig" på en mängd vackra språk, samt det barbariska språket kallat svenska. Händelsen ägde rum på flygplatsen landvetter i GBG. Irakiern dömdes lyckligtvis till 20 månaders tv-spel & bänkpress, men varför skickade dom inte hem honom honom med första bästa flyg när han uppenbarligen är trygg där samtidigt som han sätter ribban högt den första minuten han är här?
Det är så det funkar här! hit kan hela världen komma och begå brott och sen stanna här! tur att jag bor i norrland på ett ganska fint ställe så jag slipper se en massa apor överallt!!
- Var fick han tag pa whiskey-flaskan? Var det nagot han inhandlat i Irak och druckit pa flyget?
- Killen har en alkoholproblematik och sannolikt finns inte resurser att ge honom det stod han behover i Kurdistan. Av den anledningen ar det nog bra om han far stanna har och fa hjalp.
Nåja , nu vet vi ju faktiskt inte vad den andre mannen kan ha sagt... Bara för att han är från Irak betyder inte det implicit att allt han gör är oprovocerat.
Nåja , nu vet vi ju faktiskt inte vad den andre mannen kan ha sagt... Bara för att han är från Irak betyder inte det implicit att allt han gör är oprovocerat.
Men invandrarna arbetar i alla fall (eller forsoker arbeta i den man svenska staten later dem gora det). Ni norlanningar springer bara omkring och tjuvjagar och kor skoter medan sodra Sverige far sta for notan for er fortidspension.
Du driver med mig va? norrbotten omsätter miljarder till staten via gruvindustrin som tillverkar stål till kina! och vind kraft och vattenkraft! sverige skulle vara ett u land utan lappland!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!