• 1
  • 2
2011-04-27, 23:52
Medlem
Den nyss från sin semester i Irak (undra om han fortfarande är "mordhotad, förföljd och riskerar tortyr där" ?) hemkommna svensk-irakiska kurden Thamer El Mounsi inledde sin nya vistelse i det massinvandringsälskande landet väldigt driftigt med kulturberikning direkt! Med en krossad whiskeyflaska gick kulturberikaren loss på sin duellant (en man som han hade tjafsat med på flyget). Samtidigt skrek han "jag ska döda dig" på en mängd vackra språk, samt det barbariska språket kallat svenska. Händelsen ägde rum på flygplatsen landvetter i GBG. Irakiern dömdes lyckligtvis till 20 månaders tv-spel & bänkpress, men varför skickade dom inte hem honom honom med första bästa flyg när han uppenbarligen är trygg där samtidigt som han sätter ribban högt den första minuten han är här?
Senast redigerad av qwerty93 2011-04-27 kl. 23:55.
Citera
2011-04-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty93
Den nyss från sin semester i Irak (undra om han fortfarande är "mordhotad, förföljd och riskerar tortyr där" ?) hemkommna svensk-irakiska kurden Thamer El Mounsi inledde sin nya vistelse i det massinvandringsälskande landet väldigt driftigt med kulturberikning direkt! Med en krossad whiskeyflaska gick kulturberikaren loss på sin duellant (en man som han hade tjafsat med på flyget). Samtidigt skrek han "jag ska döda dig" på en mängd vackra språk, samt det barbariska språket kallat svenska. Händelsen ägde rum på flygplatsen landvetter i GBG. Irakiern dömdes lyckligtvis till 20 månaders tv-spel & bänkpress, men varför skickade dom inte hem honom honom med första bästa flyg när han uppenbarligen är trygg där samtidigt som han sätter ribban högt den första minuten han är här?

Det är så det funkar här! hit kan hela världen komma och begå brott och sen stanna här! tur att jag bor i norrland på ett ganska fint ställe så jag slipper se en massa apor överallt!!
Citera
2011-04-28, 00:02
Bannlyst
Det ärvad jag ogillar med er pk. Rubrik: irakisk man srn en kurdisk man?
Vf inte göra rätt från början o säga em kurd man????
Citera
Medlem
mounzs avatar
- Var fick han tag pa whiskey-flaskan? Var det nagot han inhandlat i Irak och druckit pa flyget?
- Killen har en alkoholproblematik och sannolikt finns inte resurser att ge honom det stod han behover i Kurdistan. Av den anledningen ar det nog bra om han far stanna har och fa hjalp.
Citera
Medlem
trixigts avatar
Nåja , nu vet vi ju faktiskt inte vad den andre mannen kan ha sagt... Bara för att han är från Irak betyder inte det implicit att allt han gör är oprovocerat.

Finns det någon artikel om denna incident?
Citera
2011-04-28, 00:05
Bannlyst
Mamhör hela tiden om blattar göra saker mrn till 98% ör det kurden eller dpmaliern Son står föt det vf??
Citera
2011-04-28, 00:05
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trixigt
Nåja , nu vet vi ju faktiskt inte vad den andre mannen kan ha sagt... Bara för att han är från Irak betyder inte det implicit att allt han gör är oprovocerat.

Spelar det nån roll?
Citera
2011-04-28, 00:08
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Spelar det nån roll?
Ja, annars är historien bara en saga, och det är väl ingen sagostund detta forum ska vara?
Citera
2011-04-28, 00:09
Medlem
mounzs avatar
Citat:
Spelar det nån roll?
Ja som jag sa, killen har en alkoholproblematik och star under overvakning: http://vgnt.se/irakier-domd-for-miss...-pa-flygplats/
Citera
2011-04-28, 00:10
Medlem
dkas avatar
Citat:
Spelar det nån roll?

Ja.
Citera
2011-04-28, 00:10
Medlem
DigThizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trixigt

http://politisktinkorrekt.info/2011/...pa-landvetter/

Bokmärk sidan
Citera
2011-04-28, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mounz
Men invandrarna arbetar i alla fall (eller forsoker arbeta i den man svenska staten later dem gora det). Ni norlanningar springer bara omkring och tjuvjagar och kor skoter medan sodra Sverige far sta for notan for er fortidspension.

Du driver med mig va? norrbotten omsätter miljarder till staten via gruvindustrin som tillverkar stål till kina! och vind kraft och vattenkraft! sverige skulle vara ett u land utan lappland!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in