2011-04-27, 18:33
Medlem
Tjena , har funderat ett bra tag p en prins albert piercing.

Jag har hittat en piercare som har 7 rs erfarenhet av piercingar och det lter ju lovande enligt min sikt.

Men har hrt att det kan bli lite fel osv, te.x man kan frlora knslen i penisen?
Mste man ha ring i eller det gr att ha en stav ocks om man vill vara diskret nr man r ute p en pub i pissoaren?

Har kollat runt lite p flashback och hittat massa positiva saker, men det kan vl inte vara s "skert" att en piercing bara har frdelar?
Frgan r d, vad som kan bli fel? ( under lketid, nr den har lkt , problem med sex eller onani , kisseriet? )
Jag vill inte riskera mitt sexliv eller kisseri fr en piercings skull.
Citera
2011-04-27, 23:17
Medlem
trolololols avatar
Man kan inte frlora knseln i penisen.

Man kan ha en s.k. princebell som r som en bjd barbell men anpassad specifikt fr en PA. Dessa hittar du troligtvis inte i svenska butiker, det blir ntet fr dig i s fall. Om du har en princebell fr du ven se till att skaffa tillrckligt stora kulor till den s att den inte glider in i urinrret s ltt.

Det finns naturligtvis en risk fr infektion och/eller inflammation och det kanske inte r s kul att ha dr nere men skter du om den som du ska s ska det g bra. Den r ganska lttlkt om du lter bli att pilla fr mycket. Urinet hjlper ven det till att "tvtta" sret till viss del.

Onani kan vara krngligt i brjan men d kan du antingen frska anpassa "tekniken" du anvnder dig av eller helt enkelt ta ut den fr ndamlet.

Sex r inga problem nr piercingen har lkt, du fr bara se till att liksom vika in den. Med kondom blir det bara snppet krngligare nr du ska tr p den, sen r det bara att kra.

Du fr med stor sannolikhet brja sittkissa. Behver du anvnda pissoar s kan du eventuellt lra dig hur du ska gra fr att f det att inte skvtta t alla hll. Vissa vnder upp och ner p dasen och fr det att funka p det sttet. Jag sittkissar vanligtvis och hller snoppen i 90 graders vinkel nr jag ska kissa i pissoar.

Lycka till!
Citera
2011-04-29, 16:31
Medlem
Tack fr svaren!

Blir nog en sdan hr piercing
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem