Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-27, 13:33
  #1
Medlem
Ja som rubriken säger, kan jag mixa dem två? Har mkt morfin och några citodon och tänkte att det kanske kunde boosta ruset lite om man jag tog 3styck kanske.
Citera
2011-04-27, 14:32
  #2
Medlem
darkseverins avatar
Jodå, men börja med kodeinet då det inte är någon idé att fylla på med kodein senare. Tror dock inte att det blir mycket bättre än bara morfin, kanske billigare.
Citera
2011-04-27, 20:05
  #3
Medlem
FISKISCHs avatar
kodein omvandlas till morfin i kroppen, fast en mindre mängd än du intagit. Börja med kodein om det ska vara någon mening. 3st citodon kommer inte göra någon skillnad om du redan är påverkad av morfin.
Citera
2011-04-27, 21:25
  #4
Medlem
ah jag hade bara 4 citodon kvar så jag slängde i mig dem, vet inte om det gjorde nån skillnad eftersom jag redan var påverkad av morfinet men aja
Citera
2011-04-27, 22:36
  #5
Medlem
Windom-Earles avatar
Räkna med att ca 10% av kodeinet omvandlas till morfin i kroppen. I ditt fall, av 4 Citodon, så blir det runt 12 mg morfin. Själv känner jag av ruset vid runt 30 mg morfin. Sen har iof. kodein i sig en smärtstillande effekt, men den är nästan försumbar.
Citera
2011-04-28, 11:43
  #6
Medlem
darkseverins avatar
Känns onödigt att blanda de två, men om man insisterar så bör man ta kodeinet först ett tag innan morfinet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback