Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-27, 09:45
  #1
Medlem
rottweilerzs avatar
Har nu bott hos en tjej i två månader eller snarare varit kidnappad. Har familj och vänner i Sthlm, men får inte åka dit - om jag inte är redo att bo ihop med henne så älskar jag inte henne. I fredags så var det verkligen ett stort bråk, hennes mamma mobbade mig, och alla dom retade mig, skrattade åt mig, sa "vem fan får du om du inte har henne". Tjejen ifråga kan dampa ordentligt och har även slagit mig.

Sexet och förhållandet har förut varit underbart. Tycker ni jag ska ge detta en till chans eller ta min chans och sticka?? Tjejen vägrar åka till sitt land, för hon tror hon får vara själv i Sverige och tror vi ska skaffa jobb och lägenhet här åt oss själva - alltså bor med tjejen och hennes familj, tjejen är 17 år.

Känner mig som ett fängelse! Om nån bor i Uddevalla. PM:a mig nu.
Citera
2011-04-27, 10:12
  #2
Medlem
q2tz5s avatar
Dumpa henne och dra därifrån.
Citera
2011-04-27, 12:14
  #3
Medlem
Frank-Castles avatar
Skämt eller?
Det är väl bara att sticka spring!

Vilket område är du i?
Citera
2011-04-27, 13:34
  #4
Medlem
Dunsta därifrån, varför vara olycklig pga sex. Inte så jävla värt.
Citera
2011-04-27, 13:38
  #5
Medlem
knullklassons avatar
Är du helt handlingsförlamad eller? Det är väl inget att tveka om. Stick med en gång. Och byt nummer om det behövs.
Citera
2011-04-28, 00:39
  #6
Medlem
Berätta för dina föräldrar och be dem om hjälp för det där är inte acceptabelt!
Citera
2011-04-28, 01:36
  #7
Medlem
ylletrasas avatar
låter som att du e i ett misshandelsförhållande. det finns en mansjour, dit du kan ringa om du behöver stöd. kan ej nr. men googla på det.
du måste sticka! omedelbart! ge henne inga mer chanser. det du beskriver, är INTE normalt. gör det nu. berätta för vänner, om du fått behålla sådana för henne? ta kontakt med din släkt. berätta. när du väl börjat berätta, kommer du även få hjälp.
Citera
2011-04-28, 02:08
  #8
Medlem
Marighellas avatar
Ring en jävla taxi och åk jävligt långt bort från henne. Och åk fan inte tillbaka.

Lycka till!
Citera
2011-04-28, 09:45
  #9
Avstängd
Från vilket land kommer tjejen eftersom hennes föräldrar accepterar att du delar säng trots att hon bara är 17
Citera
2011-04-28, 14:15
  #10
Medlem
rottweilerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allante
Från vilket land kommer tjejen eftersom hennes föräldrar accepterar att du delar säng trots att hon bara är 17

makedonien
Citera
2011-04-29, 09:26
  #11
Medlem
rottweilerzs avatar
Grejen är det att i sommar så kan jag sticka en månad och en vecka till Sthlm - men hur ljuger man för henne? Hon förväntar sig att se mig när hon kommer tillbaka från sin semester som hon motvilligt åker på - allt för att kontrollera att jag inte åker till Sthlm. Jag vet att hon är sjuk, men kärleken är blind, och dessvärre är kuken blind.

Om hon inte går i skolan så vill hennes pappa att hon bor hos sin mamma - min fråga är hur saboterar man? Ser till att hon kommer för sent o.s.v. ? Så till slut pappan inte orkar med henne och slänger ut henne - och där kommer min frihet!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback