2004-09-30, 23:48
Bannlyst
Av och for Huddinge Folk...

Som t.e.x....Phieniac och Hajar i Poolen?...

Har fortsatter vi att snacka om Boffar-Micke, ABF stugor, Melles, Falken och Tingshusets park...
2004-09-30, 23:50
Medlem
hagge3s avatar
Vill absolut inte vara någon glädjedödare, men tror du inte att moderatorerna finner detta OT?
2004-09-30, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Vill absolut inte vara någon glädjedödare, men tror du inte att moderatorerna finner detta OT?

Hagge, visst kan det vara sa...Och ar det sa, valkommen att las...

Kan en Mod (laste varan 'origin - staying now' trad) tala om sin fodelsedag i en trad om fribiljetter till FIN sa kan jag starta en trad om Huddinge...Da det finns mycket Huddingefolk har, men visst kommer traden att bli last...Nagot annat ar inte vantat...

Kanske rentutav blir varning, 'tempban' eller nagot annat skojigt...Det tar jag...
2004-10-01, 00:05
Medlem
Hajar i poolen?s avatar
Det vore ju kul om den fick leva, men dessvärre blir den nog låst illa kvickt.

Får väl se om den är öppen imorgonbitti, nu är det sängdags.
2004-10-01, 00:08
Medlem
morsuss avatar
Denna e väl inte mer OT än mycket annat skit som skrivs på Fb som inte låses...
2004-10-01, 10:17
Medlem
Hajar i poolen?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Hagge, visst kan det vara sa...Och ar det sa, valkommen att las...

Kan en Mod (laste varan 'origin - staying now' trad) tala om sin fodelsedag i en trad om fribiljetter till FIN sa kan jag starta en trad om Huddinge...Da det finns mycket Huddingefolk har, men visst kommer traden att bli last...Nagot annat ar inte vantat...

Kanske rentutav blir varning, 'tempban' eller nagot annat skojigt...Det tar jag...

Jisses den är öppen.

Ska komma ihåg att ta med kameran från jobbet och ta den där bilden på väg hem.
2004-10-01, 11:41
Medlem
Bleeps avatar
Minns med fasa Huddinge från min tid som taxichaffis. Frågar därför Edberg: Varför klarar folk där inte av att åka taxi utan att förvandla livet till en katastrof under de tio minuter som färden pågår? Bråk och strul, bomkörningar, folk som spyr och försöker sig på springnotor.

Jävla dräggkommun. Bevara oss för eländet här på FB!
2004-10-01, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Minns med fasa Huddinge från min tid som taxichaffis. Frågar därför Edberg: Varför klarar folk där inte av att åka taxi utan att förvandla livet till en katastrof under de tio minuter som färden pågår? Bråk och strul, bomkörningar, folk som spyr och försöker sig på springnotor.

Jävla dräggkommun. Bevara oss för eländet här på FB!

Intressant fraga, som jag faktiskt inte har svaret pa...

Men vet iaf att Fredag & Lordag hanger man pa Melles (lite yngre) eller Falken (lite aldre + hojsnubbar och gangsters), darefter skall (las maste) man ga till Grillpalatset och kaka...Val dar, drar man dom gamla vanliga skamten med tanten i luckan...

Innan man lamnar Melles skall man garna kafta lite med vakterna pa Melles, det ar obligatoriskt...

Manga i Huddinge aker sallan in till Stockholm, man foredrar att festa pa hemmaplan och da rejalt = varje helg...

Detta ar bara mina observationer och inget jag sysslar med...
2004-10-01, 15:11
Medlem
Nej, vissa i Huddinge är ett jävla pack, men det finns väldigt många trevliga människor också.
Det är en väldigt varierad skara av människor, Sniffar-Micke, Pisstanten som har skägg och snor Axe från ICA Kvarnen, några trevliga människor och lite drägg.

Sniffar-Micke måste ju vara ett medicinskt under, hur gammal kan han vara?
Kommer ihåg när man var liten och gick förbi honom och så stod han och och det såg ut som om han siktade med ett gevär fast han inte hade något.
2004-10-01, 17:28
Medlem
Aaah...låt se.

Hänga med Micke Dubois och Opelraggarna på Grillpalatset...promenad hem från Centrum till Segeltorp när bussarna slutat gå...burnout på Källbrinksskolans vändplan...spyor i villaträdgårdar som femtonåring...

Bara fina minnen...
2004-10-01, 17:50
Medlem
vgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micra
...burnout på Källbrinksskolans vändplan...

Jaså det var du?
2004-10-02, 00:46
Medlem
Hajar i poolen?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micra
...burnout på Källbrinksskolans vändplan...spyor i villaträdgårdar som femtonåring...
Mmm it's all coming back.

Själv så vart jag islängd i den där jävla ån bakom just vändplanen. Rakt genom isen ca 30cm djupt. Varför? Jag fyllde 15.

Det luktade sumpgas, efter så kom Harry och Ola (anställda av Sociala vad jag kommer ihåg) och drog upp mig.

Harry är väl numer Polis?

Ola lirade ju i Huddinge Hockey, gick väl sen till Södertälje?

Sweet memories!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in