2011-04-28, 21:30
  #13
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Eh, att vara opiatabstinent i sig är ju bland de värsta fysiska smärtorna som existerar? Tror du man får dessa idéer för att man vill ha något slags jävla "rus"?! Ligger man på t ex 1-2g+ heroin IV om dagen t ex handlar det ju för fan från att bli frisk!
Inte för att jag vill vara Negative Nancy nu, men två olika personer har berättat för mig att de övervägt att skada sig själv allvarligt (kapa av finger med bandsåg, köra yxa genom foten) för att få opioider medan de satt på behandlingshem... Och det var rehab, inte detox, så de kan inte ha haft andra abstinenssymptom än att de var svettiga, hade svårt att sova, lite ledverk, etc...
Citera
2011-04-28, 21:31
  #14
Medlem
seraphs avatar
smäll henne i huvet!
Citera
2011-04-28, 22:20
  #15
Medlem
elgecys avatar
Har du bil? Kör över henne.
Citera
2011-04-28, 23:24
  #16
Medlem
Stormorfars avatar
Vet 2 flashbackare som dragit till sjukhuset och klagat på ryggont. Det gäller nog att låtsas ha riktigt jävla ont så kommer dom troligtvis skriva ut tramadol/citodon. Typ fejka ryggskott borde alltså vara enklast.
Citera
2011-04-28, 23:49
  #17
Medlem
--X--s avatar
ställ er båda framför tåget. seriöst opiat torskar är fan det äckligaste folk som finns. opålitligt sunk folk är ni hela högen.
Citera
2011-04-29, 00:57
  #18
Medlem
2dopes avatar
Här luktar det väldigt mycket troll...
Citera
2011-04-29, 02:29
  #19
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --X--
ställ er båda framför tåget. seriöst opiat torskar är fan det äckligaste folk som finns. opålitligt sunk folk är ni hela högen.

näh, tjackhoror och tjackare är bra mycket äckligare och jobbigare, imo...
Citera
2011-04-29, 08:04
  #20
Medlem
The Philosophers avatar
Enda rådet jag kan ge är att nästa gång ni köper, köp igen när ni har fortfarande har kvar tillräckligt så det skulle räcka i ett par dagar/1 vecka då jag aldrig har upplevt att det har varit tomt längre än så.

Har själv tillräckligt med sub för att klara mig drygt 1 vecka men kommer fixa mer nu i helgen. Insett att det är idiotiskt att vänta tills det man har är slut innan man köper mer då det har hänt att man fått höra att det inte finns.
Citera
2011-04-29, 08:54
  #21
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --X--
ställ er båda framför tåget. seriöst opiat torskar är fan det äckligaste folk som finns. opålitligt sunk folk är ni hela högen.

Någon som blivit blåst eller?

Näe själv umgås jag mycket hellre med opioidfolket än tjackisarna och de som röker på tok för mycket cannabis. Tycker opioidfolket är bland de mer pålitliga här där jag bor iallafall... åtminstone sålänge dom har drogen i sig
__________________
Senast redigerad av Yohomie 2011-04-29 kl. 08:59.
Citera
2011-04-29, 08:57
  #22
Medlem
NostradamusJRs avatar
Ok det är först nu jag inser att jag verkligen är sinnessjuk... Jag har inte bara lekt med tanken, jag har dessutom skridit till verket Greppa en matkniv med valfritt finger, krama åt hårt och banka ned i bordet eller golvet. Du kommer känna en isande känsla genom hela armen, det innebär att senorna i ditt finger har skurits av. Stor risk att även en nerv eller 2 ryker.

200 tramadol i fickan
Citera
2011-04-29, 08:59
  #23
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Ok det är först nu jag inser att jag verkligen är sinnessjuk... Jag har inte bara lekt med tanken, jag har dessutom skridit till verket Greppa en matkniv med valfritt finger, krama åt hårt och banka ned i bordet eller golvet. Du kommer känna en isande känsla genom hela armen, det innebär att senorna i ditt finger har skurits av. Stor risk att även en nerv eller 2 ryker.

200 tramadol i fickan

Hahahaha fyfan.
Citera
2011-04-29, 12:55
  #24
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Det finns faktiskt ett antal sådana här trådar. Satt och läste igenom gamla trådar en dag, bland annat var det en kille som på fullt allvar tänkte skjuta sig i foten för att få ut någon opiat...

Jag vet inte riktigt om jag ska tycka synd om sådana här människor eller bara tycka att de är fullständiga idioter. Det är nog lite av varje.

Jag har förvisso haft rätt galna tankar på att stjäla och sälja av värdesaker för att ha råd med mer. Men att brutalt skada mig själv för att få tag i något smärtstillande, riktigt så långt banade aldrig tankarna iväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in