Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Eh, att vara opiatabstinent i sig är ju bland de värsta fysiska smärtorna som existerar? Tror du man får dessa idéer för att man vill ha något slags jävla "rus"?! Ligger man på t ex 1-2g+ heroin IV om dagen t ex handlar det ju för fan från att bli frisk!
Inte för att jag vill vara Negative Nancy nu, men två olika personer har berättat för mig att de övervägt att skada sig själv allvarligt (kapa av finger med bandsåg, köra yxa genom foten) för att få opioider medan de satt på behandlingshem... Och det var rehab, inte detox, så de kan inte ha haft andra abstinenssymptom än att de var svettiga, hade svårt att sova, lite ledverk, etc...