• 1
  • 2
2011-04-27, 22:27
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
Näe, fryst bröd brukar jag köra, och det kräver inte heller mycket mer än 4-5

Fungerar det verkligen på det viset? Jag trodde nivån bara var = tid, inte effekt.
Ja det är tid man ställer in, inte effekt. Bara att ta fram klocka och kolla nästa gång.
Citera
2011-04-28, 02:15
Medlem
Avokadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Ja det är tid man ställer in, inte effekt. Bara att ta fram klocka och kolla nästa gång.

Man lär sig nåt varje dag!
Citera
2011-04-28, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mab75
Fick en ny brödrost förra veckan. Den går till 8 i styrka, men de flesta bröd blir brända redan vid 4-strecket.
Finns det någon som använder högsta inställningen på brödrosten och till vilket bröd/mat?
Jag använder högsta inställningen, på min brödrost en 6:a, när jag rostar djupfryst lite grövre bröd. Fast bara första omgången, vid nästa laddning drar jag ner till 4:an.
Citera
2011-04-29, 22:53
Medlem
Redors avatar
Hur kommer det sig egentligen att brödrosten vart en så lyckad hushållsapparat? och mixern, som alla bara måste ha men som använts kanske en lr två gånger inte blev lika lyckad? Den måste ju känna sig rätt misslyckad...

Förövrigt så är det som några säger, det handlar om tid, inte effekt när man väljer läge på brödrosten.
Citera
2011-04-30, 01:18
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mab75
Fick en ny brödrost förra veckan. Den går till 8 i styrka, men de flesta bröd blir brända redan vid 4-strecket.
Finns det någon som använder högsta inställningen på brödrosten och till vilket bröd/mat?

Dög inte min tråd? https://www.flashback.org/t856753
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in