2011-04-25, 18:19
Bannlyst
Viktigt nu att ni inte tar detta som en trams/trolltråd. Det finns nog inga bra sätt att formulera problematiken på utan att ffå det att låta trasmigt.

Satt på toaletten med dörren på glänt i tron om att jag var ensam hemma. Jag blev väldigt nyfiken på hur bajs smakar. När jag sitter på toan så fångar jag upp en korv direkt i handen. Tänkte att jag ändå kunde tvätta handen sen. Jag ställer mig bredbent (får att inte kladda stjärten) en bit bort från toasitsen och luktar på korven. Skrapar sedan upp en liten mängd bajs på tumnageln med den handen som jag håller bajskorven med. Jag håller sedan munnen uppåt och bajskorven över munnen och försöker skrapa loss det som finns på tummen så att det ska falla ner i munnen.

Då märker jag att min flickvän står och tittar på, varpå hon frågar vad det är jag håller på med. Jag hör även att hon har med sig en vännina och dennes pojkvän som håller på att ta av sig ytterkläderna vid ytterdörren. Jag svarar i panik att jag smakar på ansiktsmasken. I all stress så råkade jag klämma på bajskorven så att det kletade sig i hela handen. - "stäng, det drar, ska bara duscha", sa jag.

Fyfan vad jag mår dåligt nu. Hon sa att "du är ju sjuk i huvudet, vi pratar sen" och stängde igen dörren. Vad fan ska jag göra nu!? Sitter med min iPad medan duschen är i fullgång i bakgrunden.. det blir en långt "dusch" tills dess att hennes vänner gått.
2011-04-25, 18:21
Medlem
Wajis avatar
Forsätt tugga bajs du.. Känns helt normalt att man bara kommer på tanken

När du väl går ut är det bäst att du inte säger så mycket till din numera ex-flickvän
2011-04-25, 18:22
Medlem
kalkys avatar
finns inte så mycket att göra haha äter man bajs finns det ingen utväg hahah
2011-04-25, 18:22
Medlem
WesleyPipess avatar
Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahaha hahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahah hahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahaha hahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha haha

Edit; Säg bara att du är sjuk.
2011-04-25, 18:23
Medlem
haha, ja vad ska du göra? säg som de var. och acceptera att hon kommer tycka att du är sjuk vilket vi alla andra också tycker.
2011-04-25, 18:23
Bannlyst
Skillsmässa ?! Säg att du fick totalt hjärnsläpp och trodde att du hade fååt någon sjukdom så du var tvungen att kolla säg att du själv tyckte det var helt sjukt..
2011-04-25, 18:24
Medlem
weedfields avatar
Hahahha. Om du nu skulle testa nåt sånt sjukt varför såg du iallafall inte till att dörren var låst då?

Tror inte de är sant men, om de är sant så tycker jag sjukt synd om dig
2011-04-25, 18:25
Säg som det är. Om hon älskar dig så kan hon leva med en bajssmakare.
2011-04-25, 18:27
Medlem
Du sitter i skiten helt klart. Skyll på tillfällig sinnesförvirring.
2011-04-25, 18:28
Medlem
Blaze.s avatar
Säg att det smaka gott och fråga om hon också vill ha lite? Fråga sedan hennes väninna och hennes pojkvän om dom med vill hugga i?
2011-04-25, 18:29
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Hur smakade det då?

Säg att du smakade på ansiktskrämen, som du först sa. Frågar hon vidare "och bajset?" så svarar du bara "råkade komma en klick på golvet när jag reste mig för att ta ansiktskrämet och tog upp avföringen" osv. osv.
2011-04-25, 18:31
Medlem
htebacinoms avatar
Man har väl själv tänkt tanken ett antal gånger, dock aldrig genomfört det! Om din flickvän är funtade på samma sätt som du och jag hon kanske förstår om du berättar som det är! Se bara till att borsta tänderna innan nästa kyss.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in